تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۸۹۶۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رييس اتاق بازرگاني اهواز خبر داد:
برگزاری اولين ميز تخصصي بررسي مشكلات صادرات به عراق
رييس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي اهواز از برگزاري اولين ميز تخصصي بررسي مشكلات و راهكارهاي صادرات از استان خوزستان به كشور عراق خبرداد.

شهلا عموري با اشاره به اينكه اين نشست براي اولين بار توسط اتاق بازرگاني اهواز پيشنهاد و به ميزباني اين اتاق برگزار مي‌شود، اظهار کرد: اين نشست هفته آينده و با حضور سركنسولگري ايران در بصره، رايزن بازرگاني ايران در عراق، رابزن بازرگاني كشور عراق در ايران، روسا و جمعي از تجار و بازرگانان اتاق‌هاي بازرگاني اهواز، آبادان، خرمشهر و همچنين تعدادي از روساي سازمان‌ها و ادارات كل استان مرتبط با امر صادرات و واردات، در اهواز برگزار مي‌شود.

وی با بیان این‌که مشكلات و موانع صادرات از استان خوزستان به كشور عراق در این میز تخصصی مورد بررسي قرار مي‌گيرد، افزود: همچنین در اين نشست نيز تعدادي از فعالان اقتصادي به بيان مشكلات و مطالبات خواهند پرداخت و قطعا پيشنهادات و راهكارهاي خوبي ارایه خواهد شد.

عموری تصریح کرد: مرز چذابه و شلمچه از جمله مبادي مهم و رسمي صادرات كالا و خدمات فني از خوزستان به عراق هستند و قطعا رفع مشكلات موجود در اين مرزها رونق بيشتر اقتصادي و اشتغال پايدار در منطقه را به همراه خواهد داشت كه اميدواريم مسئولین استان و كشور در اين مسير يار و ياور ما باشند.

وي نگاه  و حمايت دولت تدبير و اميد به بخش خصوصي  را مثبت و موثر عنوان و خاطرنشان کرد: بخش وسيعي از اجراي سياست‌هاي اقتصاد مقاومتي كه مورد تاكيد مقام معظم رهبری است، بر عهده فعالان اقتصادي بخش مستقل خصوصي است كه قطعا موفقيت اين تشكل‌هاي صنفي در گروی حمايت هرچه بيشتر ارگان‌های دولتي خواهد بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار