تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۴
کد خبر: ۸۹۶۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس مرکز بهداشت رامهرمز خبر داد:
نوسازی مراکز بهداشتی و درمانی رامهرمز
رئیس مرکز بهداشت رامهرمز از نوسازی هشت مرکز بهداشتی و درمانی شهری و روستایی این شهرستان خبر داد.

عطاالله شیرالی امروز اظهار کرد: در راستای بازسازی مراکز بهداشتی و درمانی شهرستان در حال حاضر پنج مرکز روستایی و سه مرکز شهری را در دست تعمیر داریم که با تعمیر این مراکز و نوسازی آنها به مرحله خوبی خواهیم رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه احداث مرکز درمانی شماره یک شهری این شهرستان نیمه کاره مانده و مشکلاتی را برای ما ایجاد کرده است که امیدواریم با تامین اعتبار این مشکل حل شود.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز تصریح کرد: در راستای تامین رفاه مردم، مرکز درمانی روستایی باوج به مرکزیت ابوالفارس را چهار پزشک اختصاص دادیم تا بخشی از مشکلات درمانی مردم این منطقه حل شود ولی ضرورت دارد با همکاری مسئولان استانی این مرکز تبدیل به شبانه روزی شود.

وی افزود: فروشنده‌های دوره‌گرد مواد غذایی متاسفانه ایجاد ناامنی مواد غذایی می‌کنند که نیاز به تغییر در تفکر جامعه را دارد زیرا که مشاغل کاذب به نفع فرد و جامعه نیست.

شیرالی همچنین عنوان کرد: با وجود مراکز درمانی و بهداشتی شهری و روستایی و دارا بودن دو بیمارستان، اعتبارات درون سازمانی ما پاسخگوی نیاز دو بیمارستان و سایر مراکز نیست و نیاز به همکاری بیشتر مسئولان استانی را در این موارد داریم.

رئیس مرکز بهداشت رامهرمز در پایان بیان کرد: پیگیر موارد کلرزنی آب شرب روستاهای غویله سادات، زراقلی، صندلی قاسم، تل گسر، و برخی روستاهای دیگر و بررسی آلودگی‌های آب شرب روستاهای چم قاسمعلی و شهرک شهید رجایی را نیز انجام داده‌ایم و آبفای روستایی باید در این موارد اقدام کند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار