تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۸۹۷۸۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
اورژانس 18 تخته بیمارستان شادگان افتتاح شد
ساختمان جدید اورژانس 18 تخته بیمارستان شهید معرفی‌زاده شادگان با حضور جمعی از مسئولان افتتاح شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان پیش از ظهر امروز در آئین بهره‌برداری از پروژه تاسیس ساختمان جدید اورژانس 18 تخته بیمارستان شهید معرفی‌زاده شهرستان اظهار کرد: این پروژه با امکانات و تجهیزات به‌روز برای رفاه حال مردم آماده بهره برداری شد که با توجه به جمعیت بالغ بر 160 هزار نفری این شهرستان، تاسیس این اورژانس از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

حجت‌الله جانبی با اشاره به اینکه برنامه هتلینگ بیمارستان که در ابتدای طرح تحول نظام سلامت در اولویت‌های اجرایی قرار گرفته است افزود: پس از اتمام بهسازی بخش اطفال بلافاصله تعمیرات اساسی و بخش جراحی بیمارستان نیز از یکم بهمن ماه 93 انجام و هم اکنون به بهره برداری رسیده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان اضافه کرد: برنامه کلنگ‌زنی اورژانس از اردیبهشت ماه سال 91 و با مجموع یک‌هزار مترمربع زیربنا آغاز شد که شامل اتاق‌‌های مراقبت‌های ویژه، بیماران سرپایی تحت نظر ایزوله، اطفال، عمل رادیولوژی، آزمایشگاه پذیرش و سالن انتظار است.

جانبی ادامه داد: اعتبار این پروژه به 17 میلیارد ریال و محل اعتبار از دانشکده علوم پزشکی آبادان تامین شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شادگان افزود: تعمیرات اساسی بخش جراحی با توجه به طرح تحول نظام سلامت در بهمن ماه سال 93 آغاز شد که در خردادماه جاری با اعتباری معادل یک میلیارد و 197 میلیون و 230 هزار ریال از محل اعتبار برنامه هتلینگ وزارت بهداشت ساخته و تحویل داده شده است.

وی در پایان عنوان کرد: به‌منظور تعمیرات اساسی و بهسازی کامل بخش اطفال نیز که مهرماه 93 آغاز شده با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون ریالی از محل هتلینگ وزارت بهداشت احداث شده است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار