تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۸۹۷۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی:
بیش از ۴ میلیون تن نیشکر در خوزستان تولید شد
مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی گفت: در سال زراعی ۹۴-۹۳ برنامه شرکت تولید ۴ میلیون و ۷۰۳ هزار تن نیشکر بوده که خوشبختانه توانستیم ۴ میلیون و ۸۴۵ هزار تن نیشکر تولید کنیم .

نسیم صادقی اظهار داشت: رقم تولیدی نیشکر به بالاترین رقم و رکورد در تاریخ شرکت توسعه نیشکر رسیده و این حجم تولید، بسیار قابل توجه است.

وی بیان کرد: در سال زراعی 94-93 برنامه شرکت تولید 4 میلیون و 703 هزار تن نیشکر بوده که خوشبختانه توانستیم 4 میلیون و 845 هزار تن نیشکر تولید کنیم .

وی افزود: پیش بینی می‌شود در سال آینده شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با 10 درصد افزایش تولید بتواند بین 525 تا 550 هزار تن شکر تولید کند.

مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و گفت: 32 میلیون لیتر الکل طبی، هفت هزار تن خمیر مایه، 40هزار تن خوراک دام و 67هزار متر مکعب MDF نیز در شرکت‌های وابسته به شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال زراعی 94-93 تولید شد.

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با بیان اینکه استان خوزستان نقش بسیار مهمی در تولید شکر مورد نیاز کشور و تامین آن دارد، افزود: شرکت توسعه نیشکر به تنهایی 40 درصد شکر تولیدی کشور را تامین می‌کند و استان خوزستان نیز با احتساب سایر واحدهای نیشکری امسال حدود 55 درصد شکر کشور را تولید کردند.

وی اظهار کرد: اگر چه در برخی از واحدهای شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی مانند کشت و صنعت دهخدا میانگین بیش از 99 تن در هکتار برداشت نیشکر داشته‌ایم اما مجموع میزان برداشت تن در هکتار در مجموع توسعه نیشکر بیش از 76 تن در هکتار بوده که با استانداردهای جهانی برابری می‌کند .

مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تصریح کرد: امسال بیشترین رکورد تولید در طول پنج دوره اخیر اتفاق افتاده و شرکت توسعه نیشکر رکوردهای خود را که تا حالا به‌دست آورده بود پشت سر گذاشت و از آنها فراتر رفت.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار