تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۰ - ۱۷:۴۶
کد خبر: ۸۹۸۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
کمیته امداد 657 طرح با زکات پرداختی در خوزستان اجرا می کند
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: عملیات اجرایی 657 طرح عمرانی - خدماتی با مبلغ زکات پرداخت شده در این استان آغاز شد.

عبدالرضا شریفی در گفتگو با مهر اظهار داشت: 93 میلیارد و 718 میلیون ریال زکات امسال در این استان پرداخت شده که قرار است معادل همین مبلغ را هم استانداری برای اجرای طرحها در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) استان قرار دهد.
وی افزود: این طرحها شامل ساخت 155 مسجد، تعمیر و بازسازی399 مسجد، احداث 15مجتمع فرهنگی، 23 طرح بهسازی روستایی، پنج طرح روشنایی معابر، چهار طرح راه روستایی و 56 طرح کمک به نیازمندان است.

معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد خوزستان گفت: این طرحها قرار است تا پایان امسال به بهره برداری برسد ضمن اینکه خوزستان امسال رتبه نخست پرداخت زکات درکشور را به خود اختصاص داد.

شریفی تصریح کرد: 544 طرح هم سال گذشته با اعتبار 45 میلیارد ریالی زکات و45 میلیارد ریالی استانداری اجرا شد.
 
معاون اشتغال وخودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان خوزستان همچنین گفت: باعنایت به تعاملات و هماهنگی به عمل آمده با بانکهای عامل برنامه ریزی لازم درجهت بازدید روسای بانکهای عامل از طرح های اجراشده از ردیف اعتبارات پرداختی توسط آنان صورت پذیرفته است.

شریفی تاثیرگزاری، توانمندسازی خانواده ها و نقش اعتبارات و تسهیلات ارائه شده توسط مسئولین بانکها در زندگی و معیشت مددجویان که مورد استقبال روسای بانکها نیز قرار خواهد گرفت را از دیگر اهداف این بازدیدها برشمرد.

برچسب ها: زکات ، خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار