تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۳
کد خبر: ۸۹۹۹۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
دادستان اندیمشک:
اجرا مرحله دوم طرح حفاظت از اراضی ملی در اندیمشک
دادستان اندیمشک گفت: مرحله دوم طرح « حفاظت از اراضی ملی » در اندیمشک با همکاری بخش‌های مختلف شهری اجرا شد.

صادق جعفری‌چگنی اظهار داشت: با هدف حفاظت از اراضی ملی و عمومی اندیمشک  از سال گذشته اجرای طرح حفاظت از اراضی ملی در اندیمشک آغاز شده است.

وی گفت: این در سه مرحله و با هدف حفاظت از منابع عمومی در شهرستان با رویکرد تحقق اهداف و منویات مقام معظم رهبری در مبارزه با فساد اجرا شده است.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: در نخستین مرحله اجرای این طرح 83 هکتار از اراضی ملی شهرستان آزاد سازی شد.

وی افزود: با اجرای طرح صیانت از اراضی ملی در اندیمشک تا کنون بیش از 22 ساخت و ساز غیر مجاز رفع تصرف به عمل آمده است‌.

جعفری‌چگنی بیان کرد: با همکاری بخش‌های انتظامی و اجرایی شهرستان مرحله دوم طرح حفاظت اراضی ملی در اندیمشک با رفع و تخریب ده مورد ساخت و ساز غیر مجاز در ابتدای شهرستان از گحور شرق در کوی لور اندیمشک، اجرا شد.

وی گفت: با اجرای این طرح متخلفان تحت پیگرد قانونی قرار گرفته و براساس قوانین موجود با آنان برخورد و پرونده متخلفان در اختیار مقام قضائی قرار گرفته است.

دادستان اندیمشک عنوان کرد: با هدف گسترش رضایت مندی عمومی و مبارزه با پدیده زمین خواری به زودی مرحله سوم این طرح در بخش‌های مختلف شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: هرگونه دخل و تصرف غیرمجاز در اموال و اراضی عمومی جرم بوده و با متخلفین براساس مقرارت و قوانین برخورد خواهد شد.

جعفری‌چگنی گفت: طرح حفاظت از اراضی ملی شهرستان با همکاری نیروی انتظامی، اداره منابع طبیعی، جهاد کشاورزی و دیگر بخش‌های اجرایی و خدماتی شهرستان اجرا شده است.

نخستین مرحله این طرح اردیبهشت ماه امسال برگزار شد.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار