تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۵
کد خبر: ۹۰۱۷۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
ساعات کاری ادارات خوزستان در ماه رمضان اصلاح شود
امام جمعه خرمشهر گفت: ساعات کاری ادارات خوزستان در ماه مبارک رمضان باید اصلاح شود.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز خرمشهر اظهار داشت: به پیشواز ماه رمضان می رویم، ماه رمضان ماه عظیمی است و حرمت آن باید حفظ شود.

امام جمعه خرمشهر افزود: سال‌های گذشته شکایات مختلفی درباره روزه خواری علنی برخی افراد در فضای دو بازار خرمشهر به دست ما می‌رسید که نیاز است امسال با همت بیشتری با این موارد برخورد کرد.

موسوی‌فرد گفت: تلاش کنید تا ساعت کاری ارگان‌ها اسلامی شود و سبب سختی روزه داری نشود، ساعات کاری ادارات خوزستان در ماه مبارک رمضان باید اصلاح شود تا جامعه کمتر به گناه روزه خواری می‌افتد.

وی با اشاره به وضعیت نامناسب اقتصادی برخی خانواده‌های خرمشهری عنوان کرد: مغازه داران و عرضه کنندگان مواد غذایی به حرمت ماه رمضان از سود خود بکاهند و امور را برای مردم تسهیل کنند.

موسوی‌فرد افزود: برخی در این ماه قیمت‌ها را سرخود بالا می‌برند این خلاف شرع است، از اصراف و تبذیر در این ماه اجتناب کنید.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس و فرارسیدن فصل تابستان اظهار داشت: خانواده‌ها سعی کنند فرزندان خود را در این ماه‌ها مشغول کنند، اگر کار هست که بگذارید کار کنند، برای تابستان فرزندان خود حتما برنامه ریزی داشته باشید.

امام جمعه خرمشهر گفت: فرمانداری خرمشهر به عنوان فرمانداری ویژه شناخته شد، این حتما به وضعیت خرمشهر کمک خواهد کرد.

وی افزود: من تشکر می‌کنم از هیئت وزیران که در بین 54 شهر واجد شرایط فرمانداری ویژه شدن خرمشهر را در اولویت قرار دادند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۲
3
6
استاندار شجاع و متدین و عزیزمون ان شاء اله بازهم با اختیارات خودشون امسال هم ساعات کاری رو برای رفاه حال روزه داران اصلاح خواهند کرد.
منصور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
3
احسنت بلاخره یکی پیدا شد حرف دل ما کارمندان و کارگران را بزند انشاالله که گوش شنوا هم باشد.
پرستو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
2
4
سلام و خسته نباشید بر امام جماعت محترم خرمشهر واقعا تشکر و ممنون ک به رفاه کارمندان رسیدگی میکنید خواهشا از استاندار تقاضا کنید بعد از اذان صبح واقعا زمانی برای خوابیدن نیست از همون صبح تایم کاری تغییر کند که هم کارکنان و هم مراجعه کنندگان در اول صبح بهتر به کار رسیدگی کنن چون واقعا بعد از ساعت دو هیچ گونه کششی برای هم کارمند و هم مراجعه کننده وجود ندارد
عفاف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۵
1
2
منطقش اینه که به خاطر گرما ساعت کاری از بعد اذان صبح باشد تا ساعت دوازدهو نیم چون کسی که برای کار اداری خارج میشه به خاطر گرما هلاک میشه وحتی مجبور به روزه خواری میشود یا حتی اینکه بعدازظهر ماتو مناطق گرم خیلی اذیت میشویم
:
:
:
آخرین اخبار