تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۷
کد خبر: ۹۰۱۹۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدافع فولاد خوزستان: هنوز بلاتکلیف هستم/ رفتنم به تراکتور قطعی نیست
مدافع تیم فوتبال فولاد خوزستان از بلاتکلیفی خود برای انجام خدمت سربازی و نامشخص بودن پیوستنش به تیم نظامی خبر داد.

سروش سعیدی امروز با اشاره به انجام تمرینات فشرده و انفرادی اظهار کرد: من بعد از فصل به درستی ریکاوری نکردم اما تقریبا دو هفته تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشتم و در شرایط خوبی هستم و به لطف خدا من خودم را برای فصل آینده آماده کردم و ایمان دارم که خداوند به بهترین شکل ممکن من را حمایت می‌کند.

وی با اشاره به سرباز بودن خود و اعزام به خدمت سربازی گفت: فعلا بلاتکلیف هستم و در مورد انجام بازی در تیم نظامی چیزی مشخص نیست، اما سعی بر این دارم تا آخر هفته آینده تکلیفم مشخص شود.

مدافع فولاد خوزستان: هنوز بلاتکلیف هستم/ رفتنم به تراکتور قطعی نیست

مدافع ایذه‌ای تیم فولاد خوزستان با بیان اینکه این تیم همیشه در قلب من خواهد بود خاطرنشان کرد: من بازیکن فولاد هستم و خیلی هم دوست دارم همیشه در این تیم بمانم، مگر اینکه به‌خاطر خدمت سربازی در یک تیم نظامی بازی کنم.

سعیدی با ابراز بی اطلاعی از شرایط و تغییرات مدیریتی در باشگاه فولاد و ماندن اسکوچیچ در این تیم افزود: آرزوی من سرفرازی فولاد بزرگ است، چراکه من مدیون فولاد و تماشاگران آن هستم و امیدوارم هرگونه اتفاق و تغییر در جهت اهداف باشگاه بوده و نتیجه مثبتی داشته باشد.

مدافع فولاد خوزستان: هنوز بلاتکلیف هستم/ رفتنم به تراکتور قطعی نیست

وی در پایان با ابراز امیدواری از پایان یافتن مشکلات پیش آمده در آینده و شایعه پیوستنش به تراکتورسازی تبریز برای انجام خدمت سربازی تشریح کرد: برای پیوستن به این تیم تبریزی هیچ گونه اطلاعی ندارم و تا چند روز آینده همه چیز روشن خواهد شد.
مرجع / فـارس
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار