تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۱
کد خبر: ۹۰۲۰۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برای هفتمین سال پیاپی صورت گرفت
تمدید گواهینامه‌های بین‌المللی مدیریت در پالایشگاه آبادان
مسئول روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان گفت: برای هفتمین سال پیاپی موفق به تمدید گواهینامه‌های بین المللی مدیریت در این شرکت شدیم.

فرشید خاییز امروز اظهار کرد: شرکت پالایش نفت آبادان با تنظیم و اجرای یک برنامه دقیق و منسجم در محدوده تاسیسات آبادان و بندر صادراتی ماهشهر و با استفاده از توانمندی‌ها و تجربه کارکنان کوشا و ساعی خود در رده‌های مختلف سازمانی، موفق به تجدید اعتبار گواهینامه‌های بین‌المللی سیستم‌های مدیریت جاری خود شد.

وی اضافه کرد: پالایشگاه آبادان با طی مراحل مقدماتی و انجام بیش از 300 هزار نفر ساعت کار مداوم در رده‌های مختلف مدیریتی، سرپرستی، کارشناسی و نیروهای اجرایی، سازمان خود را برای انجام ممیزی نهایی خارجی توسط شرکت DQS آلمان به عنوان صادرکننده گواهینامه‌ها آماده کرد.

مسئول روابط عمومی شرکت پالایش نفت آبادان تصریح کرد: تمام ادارات و واحدهای مرتبط در فاصله روزهای 17 تا 19 خردادماه به طور همزمان در آبادان و بندر صادراتی ماهشهر مورد ممیزی دقیق ممیزان قرار گرفتند.

خاییز یادآور شد: خوشبختانه با پشت سرگذراندن این مرحله، پالایشگاه آبادان برای هفتمین سال متوالی و بندر صادراتی ماهشهر برای چهارمین سال به طور کاملا مجزا موفق به تمدید اعتبار و دریافت گواهینامه‌های خود شدند.

وی از مدیریت کیفیت ISO 9001:2008، مدیریت زیست‌محیطی ISO 14001:2004، مدیریت ایمنی و بهداشت شغلیOHSAS 18001:2007، مدیریت کیفیت در صنایع نفت، گاز و پتروشیمیISO/TS 29001:2010 و مدیریت بهداشت، ایمنی و محیط ‌زیست H.S.E-MS به عنوان گواهینامه‌های تمدید شده نام برد.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار