تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
کد خبر: ۹۰۲۱۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
درویشی: خرید امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان، جبران کارهای نکرده است
هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان معتقد است خرید امتیاز تیم فولاد نوین در صورتی‎ که تحقق یابد، جبران کارهای نکرده‎ مسوولان است.

رضا درویشی اظهار کرد: من بعید می‎دانم مساله خرید امتیاز تیم فولادنوین تحقق یابد، زیرا همان‎ طور که همیشه نیز گفته‎ام نیت مسوولان اگر این بود که تیمی در مسجدسلیمان داشته باشند، همان موقع به تیم نفت کمک می‎کردند تا سقوط نکند. آن‌ها باوجود این‌که می‎توانستند کمک کنند ولی کمک خود را دریغ کردند.

خرید امتیاز فولادنوین جبران کارهای نکرده است

وی عنوان کرد: در هر حال امیدوارم که بتوانند این امتیاز را خریداری کنند، چرا که حق مردم مسجدسلیمان است که تیمی در لیگ برتر داشته باشند. هر چند مسوولان می‎توانستند همان موقع به تیم کمک کنند تا سقوط نکند و اکنون نیز اگر بتوانند این امتیاز را خریداری کنند در واقع به نوعی جبران کارهایی که نکردند را می‎کنند.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان با بیان این‌که باتوجه به شرایط باشگاه، خرید این امتیاز نیز سودی نخواهد داشت، افزود: مطمئناً با این شرایطی که من دیدم؛ نبود امکانات و عدم رسیدگی به تیم، اگر این امتیاز خریداری شود و وضعیت به همین روال ادامه یابد، هیچ سودی نخواهد داشت و شاهد همان آش و همان کاسه فصل قبل خواهیم بود.

مسوولان حتی به نفت نگاه هم نمی‎کردند

وی با اشاره به دلایل ناکامی تیم نفت مسجدسلیمان در فصل گذشته، گفت: صد درصد یکی از مسایلی که به ما ضربه زد عدم رسیدگی مسوولان به تیم ما بود. آن‌ها حتی نگاه هم به تیم ما نمی‎کردند. وقت‎هایی بود که واقعا دوست داشتیم مسوولان بیایند و کنار ما باشند و فقط آن‌ها را ببینیم ولی بازهم نمی‎آمدند و کلا هیچ‎گونه رسیدگی نمی‎کردند. همین‎ها در نهایت باعث شد نفت سقوط کند.

درویشی ادامه داد: از طرفی نیز تیم ضعیف بسته شده بود و دلیل این امر نیز عدم تخصیص بودجه لازم به آقای باقری‎نیا در ابتدای فصل بود و او نتوانست بازیکنان اسم و رسم‎ داری به تیم بیاورد. من خودم شاهد بودم که بودجه‎‎ آن چنانی در اختیار باشگاه نگذاشتند؛ سقف قراردادهای باشگاه بسیار پایین بود و کسی با این قراردادها به نفت نمی‎آمد و این در حالی بود که تیم، تازه به لیگ برتر صعود کرده بود و می‎بایست قوی‎تر بسته می‎شد. بنابراین همین مساله باعث شد تا تیم ما نسبت به سایر تیم‎ها ضعیف‎تر بسته شود.

بازیکن آزاد هستم

وی درخصوص قرارداد خود با تیم نفت مسجدسلیمان نیز اظهار کرد: قراردادم با نفت به اتمام رسیده و بازیکن آزاد هستم. دو سه پیشنهاد لیگ برتری هم دارم ولی باید ببینم شرایط نفت چه خواهد شد، هدف‎ باشگاه چیست و چگونه قرار است در فصل بعد تیم‎داری کنند تا در آن صورت بتوانم تصمیم مناسب را بگیرم.

هافبک فصل گذشته تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان خاطرنشان‌کرد: اطلاعات زیادی درخصوص تیم ندارم، فقط شنیده‎ام قرارداد آقای رضاییان به اتمام رسیده است و دیگر نمی‎دانم شرایط چگونه است و چه کسی قرار است تیم را بگیرد. راستش من امسال فقط رضاییان را اطراف تیم می‎دیدم و اگر شخص دیگری پشت پرده‎ی تیم بود، من اطلاعی از آن ندارم. با این حال فقط رضاییان بود که او هم الآن دیگر نیست و نمی‎دانم چه کسی قرار است تیم را جمع و مدیریت کند.

معدود نتایج خوبمان حاصل زحمات رضاییان بود

وی درخصوص مسعود رضاییان، مدیرعامل سابق تیم نفت مسجدسلیمان بیان کرد: وی هدفش کمک بود و واقعاً هر چه در توان داشت برای تیم گذاشت. زمان‎هایی بود که بازیکنان از فشار مشکلات می‎گفتند که دیگر بازی نکنیم و جمع کنیم برویم خانه، ولی به خاطر آقای رضاییان و آقای مکوندی می‎ماندند، سختی‎ها را به جان می‎خریدند و به کار ادامه می‎دادند. آقای رضاییان بسیار تلاش کرد ولی تنها بود و بودجه‎ای هم در اختیارش نبود؛ با وجود این مشکلات، تمام تلاش خود را کرد و فکر می‎کنم معدود نتایج خوبی هم که کسب کردیم به خاطر زحماتی بود که آقای رضاییان کشید.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱
خوزی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۳
0
0
باور کنید اگر امتیاز را بخرید بازم شکست پی در پی در لیگ را به همراه خواهید داشت، البته تا زمانی که برنامه ریزی و هدف نداشته باشید، و از لاحاض مالی ساپورت نشید نمیتونید موفقیتی حاصل کنید
پس فقط به فکر ه سنبل کردنه تیم نباشید که فقط در لیگ برتر باشید، با برنامه و پر، قدم بردارید انشالله موفق خواهید شد.
:
:
:
آخرین اخبار