تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
کد خبر: ۹۰۲۴۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس:
اهالی 5 روستای آبادان با بی‌آبی مواجه‌اند
نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر اهالی 5 روستای آبادان با قطعی مستمر آب و کمبود آب شرب مواجه هستند و مسئولان وزارت نیرو پاسخگو نیستند.

محمدسعید انصاری امروز اظهار کرد: در حال حاضر اهالی روستاهای بخش مرکزی آبادان با کمبود جدی آب شرب مواجه هستند و روزانه تماس‌های زیادی از مردم محروم این روستاها با ما گرفته می‌شود اما مسئولان وزارت نیرو با طفره رفتن از این موضوع هیچ اقدامی برای حل مشکل انجام نداده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: ما فریاد می‌زنیم مردم آبادان تشنه هستند دولت به داد ما برسد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اهالی روستاهای مرکزی آبادان روزانه آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر و بشکه 20 لیتری از شهر تامین و به روستاهای خود منتقل می‌کنند که این در شان نظام و دولت نیست.

انصاری در ادامه از استاندار خوزستان خواست برای تامین آب شرب مردم آبادان به ویژه روستاهای بخش مرکزی هر چه زودتر چاره‌اندیشی کند.

وی به قطعی مکرر آب در برخی مناطق آبادان همچون منطقه امیر آباد اشاره کرد و گفت: به نظر می‌رسد شرکت آب و فاضلاب خوزستان به صورت غیر محسوس در حال جیره‌بندی آب در آبادان است.

نایب رئیس اول کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوع آب شرب مردم آبادان در بالاترین سطح یعنی وزیر نیرو پیگیری خواهیم کرد و در این زمینه سکوت نمی‌کنیم.

انصاری با اشاره به طرح‌های انتقال آب کارون به استان‌های دیگر گفت: وزارت نیرو باید این واقعیت درک کند که خوزستان تشنه است و انتقال آب مورد نیاز این استان به مناطق دیگر ظلم و بی‌عدالتی است.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار