تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۰۲۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان:
بیمارستان امیرکبیر اهواز امسال به بهره‌برداری می‌رسد
مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان گفت: تکمیل و تجهیز بیمارستان امیرکبیر اهواز ۵ ماه زمان می‌برد و با این روند این بیمارستان تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

داریوش پناهی زاده اظهار داشت: پس از آغاز عملیات اجرایی بازسازی بیمارستان امیرکبیر اهواز، تاکنون عملیات ساخت این بیمارستان 95 درصد پیشرفت فیزیکی داشت.

وی افزود: عملیات ساخت این بیمارستان تا 2 ماه دیگر به پایان می‌رسد و برای تجهیز آن 3 ماه فرصت لازم است، با توجه به روند پیشرفت بازسازی بیمارستان امیرکبیر اهواز تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

مدیر درمان تأمین اجتماعی خوزستان عنوان کرد: پس از استان تهران، بیش‌ترین بیمارستان‌های فعال تأمین اجتماعی در خوزستان است که 6 بیمارستان فعال است و هفتمین بیمارستان تا پایان امسال فعال می‌شود.

وی بیان کرد: یک بیمارستان 160 تخت خوابی و یک بیمارستان 96 تخت خوابی در آبادان و دزفول در حال ساخت است که با بهره برداری از این بیمارستان‌ها ظرفیت تخت‌های بیمارستانی در خوزستان افزایش پیدا می‌کند.

پناهی‌زاده گفت: استان خوزستان، یک استان صنعتی و کارگری است که افزایش کیفیت درمان در بیمارستان‌های تأمین اجتماعی می‌تواند برای بهبهود شرایط زندگی مردم کمک فراوانی کند.

وی اظهار داشت: در 6 ماه گذشته 75 پزشک و 150 نفر نیروی کادر جذب بیمارستان‌های تأمین اجتماعی در خوزستان شده که از نظر جذب در کشور رتبه نخست متعلق به این استان است.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار