تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۲
کد خبر: ۹۰۳۴۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خرابی سیستم سرمایشی سینما ساحل اهواز تایید شد!
مدير سينما ساحل اهواز گفت: اوضاع سينما ساحل اهواز هنوز تغييري نكرده و اين سينما همچنان به علت خرابی سیستم سرمایشی تعطيل است.

 پيام نيك​‌فرد گفت: تاكنون اتفاق خاصي نيفتاده و سينما ساحل اهواز همچنان نمایش فیلم براي علاقه‌مندان ندارد.

 او اظهار داشت: ما مستقيما با وزرات​ ارشاد نامه‌نگاري كرديم اما تاكنون خبري به دست ما نرسيده و همچنان معلق هستيم.

 وي خاطرنشان کرد: از طرفی ماه مبارک رمضان را در پيش داريم كه يكي از زمان​هاي خوب براي سينماها و فيلم ديدن است و از طرف ديگر فيلم​هاي خوبي در نوبت اكران هستند. برای مثال "نهنگ عنبر" فيلمي است که مي‌توانست در فروش جهش خوبي ايجاد كند و به فيلم "شهر موش‌​ها" كه فروش بسيار خوب و قابل توجهي داشت برسد.

 مدير سينما ساحل اهواز اظهار كرد: ماه مبارک رمضان در پيش است و مي​تواند استقبال خوبي از سينما در اين ماه شود چون اكران​هاي جديدي در اين ماه در پيش هستند. ما هم از اين وضعيت ناراحت هستيم و بيش از 2 هفته است كه سينما تعطيل شده و كاري از پيش نبرده​ايم.

 نيك‌​فرد درباره كمک​‌هاي اداره كل ارشاد خوزستان گفت: اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي با ما تماس داشتند و جوياي وضعيت سينما شدند. همین طور به سینما مراجعه كردند اما از نظر كمک مالي كاري از دست اداره كل فرهنگ و ارشاد خوزستان و اداره ارشاد اهواز برنمي‌​آيد.

 وي با اشاره به وضعيت كاركنان سينما ساحل اهواز توضیح داد: همكاران ما در سينما ساحل اهواز اكنون بيكارند و آن​ها هم معلق و بلاتكليف‌اند و همچنان در "استراحت مطلق" به سر مي‌برند.

 مدير سينما ساحل اهواز یادآوری كرد: اين سينما متعلق به موسسه يادآوران شلمچه است و ما آن را از اين موسسه اجاره كرده​ايم. موسسه يادآوران شلمچه هم از نظر اداري و مالي دستش بسته است و تنها كمكي كه اين موسسه به ما كرد اين بود كه در زمينه نامه​‌نگاري مهر تأييدي به نامه​‌های ما زد مبنی بر این كه سيستم سرمايشي سینما ساحل اهواز ايراد دارد و نياز به تعمير دارد.

 نيك​‌فرد گفت: موسسه سينما شهر كه وظيفه تأمين امكانات و نيازهاي سينماهاي كشور را دارد سال گذشته در تعمير و راه‌​اندازي سيستم سرمايشي به ما كمک و هزينه آن را تقبل كرد اما امسال اتفاق خاصي نيفتاد و كمكي به ما نشد.

گفتنی ست؛ سینما ساحل اهواز از اوایل خرداد ماه جاری به علت خرابی سیستم سرمایشی تعطیل شده است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار