تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۴
کد خبر: ۹۰۴۷۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
موسوی: خودم را لایق عنوان برترین مربی لیگ یک نمی​دانم
همواره به مربیانی مثل خودم توصیه كرده‎ام كه ما باید با زحمات خودمان این موفقیت​ها را به دست آوریم و از آن جا كه نامی نداریم و مطرح نیستیم، یقینا باید با شهرت خودمان، حق مان را بگیریم
سرمربی فصل گذشته تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان، انتخابش به عنوان برترین مربی لیگ دسته یك كشور از سوی كانون مربیان ایران را حاصل زحمت تمام اعضای باشگاه فولاد نوین می داند.

سیدكوروش موسوی عنوان كرد: من خودم را لایق این افتخار نمی​دانم. این اتفاق و كسب این عنوان باعث شده من نماینده مربیان زحمت​كشی باشم كه در پایه​ها فعالیت می​كنند و به خاطر اینكه نام​دار نیستند، پشت گود باقی مانده‎اند.

وی ادامه داد: همواره به مربیانی مثل خودم توصیه كرده‎ام كه ما باید با زحمات خودمان این موفقیت​ها را به دست آوریم و از آن جا كه نامی نداریم و مطرح نیستیم، یقینا باید با شهرت خودمان، حق مان را بگیریم.

موسوی: خودم را لایق عنوان برترین مربی لیگ یک نمی​دانم

این موفقیت‎ حاصل زحمت تمام مجموعه فولادنوین است


سرمربی فصل گذشته تیم فولاد نوین خاطر نشان كرد: این موفقیتی كه حاصل شد، نتیجه زحمات همكاران من در سال گذشته و سال های قبل از آن مانند آقایان ناصر محمدیان، سیروس نعمتی​نژاد، یعقوب فریسات و همچنین مجموعه مدیریتی باشگاه فولاد آقایان اژدری​زاده، كاهكش و همه عوامل بوده و این موفقیت نه فقط برای من، بلكه برای همه باشگاه فولاد نوین بوده و من این موفقیت را به باشگاه فولاد نوین تبریك می‎گویم.

وی در بخش دیگری از صحبت​های خود در خصوص مطرح شدن نام علیرضا اژدری​زاده به عنوان جدی ترین گزینه مدیرعاملی باشگاه فولادخوزستان، گفت: پیش از آن كه در خصوص آقای اژدری​زاده صحبت كنم لازم می​دانم چند كلامی در مورد آقای دهكردی بزرگ‎مرد فوتبال خوزستان و ایران صحبت كنم؛ بنده به شخصه اندك افتخاراتی را كه كسب كردم مدیون آقای دهكردی هستم و همیشه در فولاد به گونه​ای كار كردم كه مورد رضایت آقای دهكردی باشد و همواره حضور وی را باعث ایجاد انگیزه خودم می​دانستم، چرا که حضور وی باعث می​شد بیشتر تلاش كنم. در مجموع‏ همیشه حضور او یكی از عوامل ایجاد انگیزه در من و همكارانم بوده است.

اژدری‎زاده بهترین جانشین برای دهکردی است

موسوی افزود: متاسفانه اكنون كه خود او تصمیم گرفته است با فولاد قطع همكاری كند به نظر من بهترین گزینه برای جانشینی وی آقای اژدری​زاده است. اژدری​زاده یكی از مدیران هوشمند، موفق، توانمند و برنامه​ریزی است كه همین، یكی از مهمترین فاكتورهای موفقیت فولاد نوین در بحث مدل قراردادها و پرداخت​های مالی بوده است.

برترین مربی لیگ دسته یک اضافه كرد: من اطمینان دارم چنانچه وی مدیرعامل فولاد شود، نگاه ویژه​ای نیز به فولاد نوین خواهد داشت و فكر نمی​كنم خلاء او زیاد حس شود، چرا كه فولاد نوین مانند گذشته زیرمجموعه باشگاه فولاد خواهد بود و هر آنچه مدیریت آقای اژدری زاده برای این باشگاه تصمیم​ بگیرد، قطعا بر فولاد نوین هم تاثیر خواهد داشت و بر اساس برنامه​ریزی وی، فولاد نوین به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

وی اظهار کرد: اصول، ضوابط و برنامه وی با حضور هر كسی در قامت مدیرعامل باشگاه فولادنوین عملی خواهد شد. وی از معدود مدیرانی بود كه در تمام تمرینات تیم و مسابقات داخل و خارج از استان حضور فعال داشت و من فكر نمی​كنم كسی چنین مدیری را سراغ داشته باشد كه در تمام تمرینات و مسابقات حاضر شده باشد. با این حال از آن جا كه وی قرار است مدیرعامل باشگاه فولادخوزستان باشد و فولاد نوین هم زیرمجموعه باشگاه فولاد است، تفكر، ضوابط و مدل پرداخت او یقینا مانند قبل در باشگاه فولاد نوین هم پیاده خواهد شد.

قضاوت درخصوص موفقیت اژدری‎زاده در فولاد مشکل است

موسوی با بیان این كه پیش​بینی موفقیت قطعی اژدری​زاده در باشگاه فولادخوزستان مشكل است، افزود: قضاوت در این خصوص كمی دشوار است ولی آقای اژدری​زاده هفت سال مدیریت فولاد نوین را بر عهده داشته است و از طرفی هم، سال​ها یكی از مدیران ارشد شركت فولاد با 10، 15 هزار نیرو بوده است. وی در این هفت سال عمر مدیریتی​اش در باشگاه فولاد نوین، موفقیت​های بزرگی را در این باشگاه كسب كرده است.

مجموعه فولاد در پرورش مدیر هم موفق بوده است

وی بیان كرد: قطعا وی توانایی مدیریت را داشته كه توانسته تیم را از لیگ دو به لیگ یك آورد و سپس طی یك سال به لیگ برتر صعود كند. ضمن این كه وی یكی از اعضای هیات مدیره باشگاه فولادخوزستان بوده و در كنار شخص بزرگی مثل آقای دهكردی پرورش یافته و به نظر من باشگاه بزرگ فولاد علاوه بر صدور و تولید بازیكن و مربی، ثابت كرده است كه در امر پرورش مدیر هم موفق بوده است كه یكی از این مدیران هم آقای اژدری زاده است و من فكر می​كنم با توجه به تجربیاتی كه وی در كنار آقای دهكردی كسب كرده و مشكلاتی كه پیش​رو دارد و خیلی هم كار سخت است، خوب کار كند و از پس مدیریت باشگاه بزرگ فولاد با آن همه هوادار و توقعات بالا برآید و من این امید را دارم كه وی امسال باشگاه فولاد را به جایگاه و مقامی كه در خور نام خوزستان است می رساند.

تاکنون پیشنهادی دریافت نكرده ام

سرمربی موفق فصل گذشته تیم فولاد نوین خوزستان در پایان با بیان این كه هنوز پیشنهادی از هیچ تیمی برای فصل آینده دریافت نكرده است، افزود: صحبت​هایی با باشگاه فولاد نوین انجام داده​ام ولی تاكنون جواب قطعی نداده​ام و در حال فكر كردن هستم و قصد دارم بهترین تصمیم را بگیرم كه چگونه بتوانم بهترین خدمت را به فوتبال ایران كنم.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار