تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۹۰۷۰۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاری جشن نسیم مهر در ایام ماه مبارک رمضان
خوزنیوز: مجمع هیئت مدیره  انجمن حمایت زندانیان اهواز با حضور رئیس کل دادگستری استان خوزستان تشکیل شد.

به گزارش خوزنیوز؛ رئیس کل دادگستری استان خوزستان با اشاره به اینکه زندانی به هر عللی که مبادرت به جرم کرده و به زندان افتاده باشد، وظیفه ماست که تلاش کنیم تا از خانواده وی که در وقوع جرم  هیچ مشارکت و دخالتی نداشته اند و سطح در آمد آنان به سبب نبود سرپرست و نان آور از بین رفته ، حمایت کنیم و مشکلات آنان را به حداقل برسانیم.

افشار نیا این امداد رسانی اجتماعی را کار انجمن حمایت زندانیان دانست و گفت: ضرورت‌ها ایجاب می‌کند همه ما بسته به جایگاه و توان و مسئولیت‌هایمان به انجمن‌ها کمک کنیم تا بتوان عرصه خدمات را توسعه بخشید و آثار و تبعات ناشی از حبس را به حداقل رساند.

وی در خاتمه با تشکر از همکاری اعضای هیأت مدیره با وی (در مقام دادستانی اهواز و رئیس هیأت مدیره انجمن اهواز) ، برای دادستان جدید و رئیس جدید هیأت مدیره و اعضای این هیأت در راستای ارتقاء جایگاه و توان خدمت رسانی انجمن حمایت زندانیان آرزوی توفیق نمود.

عباس حسینی پویا ؛ دادستان عمومی و انقلاب اهواز با بیان اینکه ظرفیت و استعداد شهرستان اهواز برای برخورداری از کمک‌های خیرین خوب ارزیابی میگردد، گفت: با اتکال به الطاف الهی در صددیم برای تأمین و ارتقاء توان مالی انجمن و عرصه خدمت رسانی انجمن در سه سطح  کمک‌های فوری مالی، درآمدهای جاری برای خدمات اداری و اجرائی و درآمدزا نمودن فعالیت‌های انجمن در راستای درآمدهای پایدار با برنامه ریزی اصولی فعالیت داشته باشیم.

رئیس هیأت مدیره انجمن حمایت زندانیان اهواز همچنین با اشاره به برگزاری چند جشن گلریزان برای آزاد سازی زندانیان معسر و نیازمند، از فعالیت مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان اهواز نیز قدردانی نمود و گفت: در این جشن‌های برگزارشده که به مناسبت‌های مختلف  انجام شد و خدمات ارائه شده از سوی خیرین شاهد آزادی تعداد غریب به ۲۵ نفر زندانی از زندان‌های اهواز بودیم که اقدامی  قابل تحسین بوده است.

رضا پوستچی مدیر کل زندان‌های استان خوزستان هم در این نشست با تأکید بر ضرورت ایجاد در آمدهای پایدار برای انجمن حمایت زندانیان از طریق ورود به سرمایه گذاری و فعالیت‌های اقتصادی مورد نیاز روز جامعه گفت: با تأمین در آمدهای پایدار وابستگی این انجمن کاهش میابد و از دیگر سو میتواند خدمات حمایتی و معاضدتی خود را بدرستی و بصورت فراگیر معمول نماید که از جمله این اقدامات استفاده درست از داشته ها و ظرفیت‌های فعلی و بالفعل سازی آنهاست.

به گزارش خوزنیوز؛ مدیر عامل انجمن حمایت زندانیان اهواز هم در آغاز این نشست گزارشی را از عملکرد این انجمن در یکسال گذشته  تشریح نمود. برای حاضرین در عرصه های تعامل با خیرین، هماهنگی با دادستانی، جذب و توزیع کمکهای نقدی و غیر نقدی، معرفی مددجویان این انجمن به نهادهای حمایتی و خدماتی جامعه و …  ارائه نمود.

عبدالجلیل نیسی همچنین از برنامه ریزی این انجمن برای برگزاری جشن نسیم مهر در ایام ماه مبارک رمضان و هفته قوه قضائیه خبر داد و گفت: برنامه های متنوعی برای ملاقات با خانواده زندانیان، توزیع سبد کالای مصرفی اهدائی از سوی شرکت فولاد اهواز ، شناسائی پتانسیل‌های سرمایه گذاری در زمین انجمن واقع در شهرک صنعتی اهواز و …  را در دستور کار داریم.
:
:
:
آخرین اخبار