تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۹۰۷۲۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
آیت‌الله حیدری:
دفاع از حرم اهل بیت نشان اوج گرفتن ملت ایران است
نماینده خوزستان در مجلس خبرگان گفت: مقام شهید کجباف، مقام شهادت است و شهادت منزلتی بزرگ و جایگاه اولیا است.

آیت‌الله محسن حیدری در حاشیه مراسم تشییع شهید هادی کجباف در اهواز، با اشاره به حضور مردم در این مراسم اظهار کرد: این حضور مردم ناشی از بینش و جهان‌بینی بلند آنان است؛ ملت ایران در مسیر انقلاب اسلامی به اوج خود رسیده است.

وی افزود: اکنون دیگر مرزهای ما فکه، چذابه و شلمچه نیست؛ مرزهای ما عراق و سوریه، لبنان، یمن و فلسطین است. ملت و شهدای ما نه تنها در زمان دفاع از خاک پاک ایران دفاع کردند، بلکه اکنون نیز از خاک حرم اهل بیت(ع) دفاع می‌کنند و این نشان‌دهنده اوج گرفتن ملت ایران است.

نماینده خوزستان در مجلس خبرگان تصریح کرد: شهدای ما پیش‌آهنگ ملت هستند و به همین جهت مورد تجلیل و تکریم ملت قرار می‌گیرند.

آیت‌الله حیدری با اشاره به بازگشت پیکر شهید کجباف 50 روز پس از شهادت، عنوان کرد: بازگشت پیکر شهید کجباف، یک امداد غیبی و حرکتی الهی است و پاداش خداوند برای خانواده و هم‌استانی‌های این شهید است.

وی ادامه داد: هنگامی که پیکر شهید کجباف در اختیار دشمن بود خانواده وی بیان کردند که ما چیزی که در راه خدا داده‌ایم را پس نمی‌گیریم. با این روحیه و اخلاص، طبیعی است که امداد خداوند به صورت غیبی و غیر حساب شده، پیکر این شهید را به مردم باز گرداند.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار