تاریخ انتشار: ۲۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۹۰۷۵۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان تاکید کرد:
لزوم ثبت‌نام و تکمیل شماره اقتصادی توسط مودیان مالیاتی خوزستان
مدیرکل امور مالیاتی خوزستان بر لزوم ثبت‌نام و تکمیل شماره اقتصادی توسط مودیان مالیاتی استان برای ارائه اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی تاکید کرد
خوزنیوز: مدیرکل امور مالیاتی خوزستان بر لزوم ثبت‌نام و تکمیل شماره اقتصادی توسط مودیان مالیاتی استان برای ارائه اظهارنامه مالیاتی الکترونیکی تاکید کرد.

به گزارش خوزنیوز؛ محسن کاویانی امروز اظهار کرد: با توجه به این که تکمیل فرآیند ثبت‌نام شماره اقتصادی پیش نیاز ارائه اظهارنامه الکترونیکی است، از مودیان مالیاتی دعوت می‌شود که جهت سهولت و تسریع در روند ارائه اظهارنامه‌های مالیاتی، ثبت‌نام خود را در فرآیند شماره اقتصادی تکمیل کنند.

وی، ورود مودیان مالیاتی به فرآیند «شماره اقتصادی» را نخستین رمز و کلید شفاف‌سازی اقتصادی و وصول مالیات دانست و متذکر شد: با توجه به الکترونیکی بودن فرآیند دریافت اظهارنامه‌های مالیاتی در سال جاری، تکمیل نکردن فرآیند ثبت‌نام و پیش ثبت‌نام، منجر به عدم پذیرش اطلاعات اظهارنامه توسط سیستم خواهد شد و امکان ارائه اظهارنامه و همچنین پرداخت مالیات به صورت الکترونیکی توسط مؤدیان فراهم نخواهد شد.

مدیرکل امور مالیاتی خوزستان تصریح کرد: لازم است مودیان ضمن مراجعه به سامانه الکترونیکی مالیاتی به نشانی اینترنتی www.tax.gov.ir نسبت به تکمیل فرآیند پیش ثبت‌نام و ثبت‌نام در سامانه مذکور اقدام کنند.

کاویانی در پایان بیان کرد: همچنین مودیان و هم استانی‌ها می‌توانند جهت آگاهی از آخرین اخبار، اطلاعیه‌ها و بخشنامه‌های مالیاتی به نشانی اینترنتی مذکور مراجعه و همه انتقادات، پیشنهادات و سئوالات و ابهامات خود را از طریق شماره پیامک 300072287 و شماره تلفن گویای 33337755 با ما در میان بگذارند.
:
:
:
آخرین اخبار