تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۳
کد خبر: ۹۰۸۷۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
جلیلی: دیگر نوبت باشگاه نفت است که پای میز مذاکره با فولاد برود
موافقت وزیر نفت جهت خرید امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان گرفته شده است و اکنون دیگر باید مسوولان باشگاه نفت پای میز مذاکره بروند
نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی گفت: موافقت وزیر نفت جهت خرید امتیاز فولادنوین برای نفت مسجدسلیمان گرفته شده است و اکنون دیگر باید مسوولان باشگاه نفت پای میز مذاکره بروند.

اسماعیل جلیلی اظهار كرد: بعد از مطالبات مردم در مورد خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان، این موضوع توسط مجموعه ورزش شهرستان در قالب تقاضایی در جلسه​ای خدمت وزیر نفت، ارائه شد. وی هم موافقت خود را با نظر شورای ورزش نفت در این زمینه، اعلام كرد.

وی بیان كرد: شورای ورزش نفت نیز چهارشنبه هفته گذشته در این زمینه با حضور مدیرعامل باشگاه و هیات مدیره آن، تشكیل جلسه داد و شورا هم طی آن نظر مثبت خود را جهت خرید این امتیاز، اعلام كرد.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی افزود: ما به عنوان حمایت‌كننده، اقدامات لازم را در این زمینه انجام داده‌ایم و اكنون دیگر نوبت باشگاه است که پای میز مذاكره و قرارداد برود.

وی در ادامه بیان كرد: در این راستا اقدامات ناشایستی توسط عده​ای در استان تحت عنوان افراد پیشكسوت و خود خوانده انجام شد كه باید بگویم این باشگاه مدیرعامل و مالك دارد و نماینده مردمی هم از نظر قانونی مشخص است، در نتیجه هر اقدام ناشایستی پذیرفته نیست.

جلیلی با بیان این‌كه مناطق نفت​خیز جنوب نیز خیلی جدی این موضوع را دنبال نكرده است، گفت: به هر حال ما نامه موافقت وزیر را برای خرید امتیاز فولاد نوین خوزستان به مدیركل ورزش و جوانان خوزستان و مدیرعامل مناطق نفت​خیز جنوب ارسال كردیم و تاكید ما این است كه مسوولان مناطق نفت‌خیز جنوب در این زمینه تلاش و جدیت بیشتری انجام دهند.

وی ادامه داد: ما می​توانیم با خرید امتیاز لیگ برتری فولاد نوین، امتیاز لیگ یكی تیم نفت مسجدسلیمان را به آن‌ها بدهیم. بحث خرید امتیاز فولاد نوین جدی است و می​طلبد باشگاه هر چه زودتر، جدی​تر با مسوولان باشگاه فولاد نوین وارد مذاكره شود.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: باتوجه به علاقه‌مندی هواداران و پرطرفدار بودن نفت مسجدسلیمان، خرید این امتیاز به ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم مسجدسلیمان كمك می​كند. ضمن این که تجاربی كه این تیم در طول فصل گذشته به دست آورده است، می​تواند در ادامه به آن كمك كند. در هر صورت خرید این امتیاز، مطالبه مردمی است.

وی بیان كرد: به هر حال اگر عده​ای اظهار نظر دیگری در این زمینه می​كنند، قطعا اهداف دیگری را دنبال می‌كنند و با توجه به این‌كه در صحبت​های آن‌ها ثبات وجود ندارد، مورد تایید ما نیست و ما آن‌ها را نه ورزشكار شهرستان و نه كسانی می​دانیم كه بخواهند درباره ورزش شهرستان تصمیم​گیری كنند.

جلیلی گفت: روز گذشته (یکشنبه) نیز با هیات مدیره باشگاه صحبت كردم. مذاكرات با باشگاه فولاد نوین یك كار باشگاهی است. قسمت اصلی كار كه بر عهده من بود، انجام شد و اكنون مالك باشگاه، مدیر یا هیات مدیره آن باید سایر كارها را انجام دهند.

نماینده مردم مسجدسلیمان در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال كه آیا در نهایت نفت مسجدسلیمان در فصل جدید لیگ برتر حضور خواهد داشت یا خیر؟ عنوان كرد: نمی​دانم و باید منتظر بمانیم.
مرجع / ایسنا
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
mis
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
زنده باد دکتر جلیلی نماینده دلسوز ،،،، آقایون ی ک تو مناطق نفت خیز جنوب هستید اندکی نگاه کن ،،، ب این مردم بی امید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۱
0
0
مردم مسجد سلیمان گول این وعده های سرخرمن را نخورید جناب وزیر فقط گفته شورای ورزش نفت موضوع را بررسی کند ودیگر هیچ فقط بدانید برای خرید امتیاز خواست مسئولین استان مهم است فقط دعا کنید همانگونه گه صنعت نفت ابادان و هوادارانش گفته اند که دوست دارن خودشان با همت خودشان به لیگ برتر بیایند روی حرفشان بمانند در غیر اینصورت زور و نفوذ آنها بیشتر از نفت مسجدسلیمانه ضمن اینکه از نظر فدراسیون فوتبال صنعت نفت بخاطر داشتن زیرساختهای مناسب از قبیل استادیوم استاندارد - هتلهای خوب - خطوط هواپیمایی و مرکز صدا و سیما حضورش در لیگ برتر موجه تر می باشد .
:
:
:
آخرین اخبار