تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۱
کد خبر: ۹۰۸۸۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
بررسی راهکارهای توسعه اشتغال در رامشیر
خوزنیوز: معاون فرماندار رامشیر گفت: بانک ها و موسسات شهرستان نهایت همکاری را با متقاضیان تسهیلات اشتغال زایی داشته باشند.

به گزارش خوزنیوز؛ معاون فرماندار در جلسه شورای اشتغال که با حضور اعضای مرتبط در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد؛ گفت: در اجراي برنامه‌هاي دولت و براي بهبود وضعيت اشتغال شهرستان، ادارات و نهادهای زیربط حداکثر توان خود را به کار ببرند.

روح الله شفیعی اشتغال را یکی از راهبردهای تقویت جایگاه جوانان در جامعه دانست و اظهار داشت: اگر انسان نیازمند و محتاج شد دست به هر کاری می‌زند و اینجاست که انحرافات اجتماعی و کجروی‌ها شکل می‌گیرد و انجام می‌شود.

وی بررسی راهکارهای توسعه اشتغال شهرستان را از اهداف این جلسه عنوان کرد و تاکید نمود: مدیران دستگاه‌های اجرایی با برنامه ریزی منسجم نسبت به ایجاد اشتغال مولد و پایدار در این شهرستان تلاش بیشتری به عمل آورند.

شفیعی گفت: یکی از راهکارهای توسعه اشتغال، اعطای تسهیلات اشتعال زایی می‌باشد و انتظار می رود بانک ها و موسسات شهرستان نهایت همکاری را با متقاضیان این بخش داشته باشند.

در ادامه حاضران به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان از مدیرانی که در سال 93 عملکرد خوبی در زمینه اشتغال داشتند تقدیر به عمل آمد.
برچسب ها: رامشیر ، اشتغال
:
:
:
آخرین اخبار