تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
کد خبر: ۹۰۹۶۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم آبادان در مجلس:
برقراری پرواز آبادان ـ کویت نقطه عطفی برای احیای مجدد فرودگاه آبادان است
نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی گفت: برقراری پرواز آبادان ـ کویت نقطه عطفی برای احیای مجدد فرودگاه آبادان است.

محمدسعید انصاری صبح امروز در مراسم افتتاح پرواز آبادان ـ کویت اظهار کرد: پیش از جنگ تحمیلی پروازهای خارجی 9 استان کشور از طریق فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان انجام می‌شد.

وی در خصوص انجام  نخستین  هواپیمای حامل مسافران کویت از فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان افزود: برقراری پروازهای بین‌المللی بهترین شیوه برای نجات آبادان و منطقه آزاد اروند از وضعیت فعلی است.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ورود نخستین پرواز بین‌المللی از کویت به آبادان روزنه امیدی برای رونق فرودگاه، منطقه و شهرهای آبادان و خرمشهر است.

انصاری اضافه کرد: فراوانی تردد مسافران از آبادان به طور عام، کمبود پرواز‌ها در مسیر یاد شده و نیاز ارتباطی این فرودگاه به عنوان یکی از فرودگاه‌های قدیمی و بزرگ کشور، ضرورت راه اندازی این پرواز ضروری به نظر می‌رسید که خوشبختانه نیز انجام شد.

انصاری گفت: اکنون پس از گذشت سال‌ها از پایان جنگ تحمیلی فرودگاه آبادان دارد رونق گذشته خود را به طور مجدد باز می‌یابد.

وی ضمن ابراز رضایت از عملکرد مدیریت و مجموعه فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان در خصوص پیگیری برقراری و افزایش پرواز  افزود: برقراری پرواز آبادان ـ کویت  و به عکس توفیقی است که می‌توان از آن به دروازه‌های دیگر کشورهای دنیا راه بیابیم.

انصاری با اشاره به نزدیکی کشور عراق با فرودگاه آبادان اظهار کرد: اگر در زمان حاضر امکان پرواز از فرودگاه بصره به کویت  وجود ندارد، مسافران عراقی می‌توانند با سفر به آبادان از طریق فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان به کویت بروند، مانند الان که عراقی‌ها برای رفتن به مشهد مقدس به آبادان می‌آیند.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی از برقراری پرواز آبادان ـ کویت و به عکس به عنوان نقطه عطفی برای احیای مجدد فرودگاه آبادان نام برد و تصریح کرد: در آینده‌ای نه چندان دور شاهد انجام دیگر پرواز‌ها از طریق فرودگاه آیت الله جمی آبادان خواهیم بود.

وی با اشاره به وجود توانمندی و ظرفیت انجام پروازهای خارجی بیشتر در این منطقه یادآور شد: با توجه به استقبال خوب مردم شهرهای آبادان، خرمشهر و شهرهای جنوب غرب خوزستان به طور عام به طور یقین فرودگاه آیت‌الله جمی آبادان رونق بسیار خوبی در این زمینه خواهد گرفت.

این نماینده مردم در مجلس اظهار کرد: به عنوان نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی برای افزایش پروازها در آبادان برنامه‌هایی را پیگیری می‌کنم.

انصاری افزود: در گذشته یکی از فعال‌ترین فرودگاه‌های کشور، فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان بود و در حال حاضر با پیگیری مدیر این فرودگاه، پروازهای آبادان توسعه مناسبی یافته است.

وی ادامه داد: به دنبال توسعه پروازهای فرودگاه بین‌المللی آیت‌الله جمی آبادان هستم و امیدوارم در آینده نزدیک پرواز نجف نیز در این فرودگاه دایر شود.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی در پایان، با بیان اینکه فرودگاه بین المللی آیت‌الله جمی آبادان رتبه دهم را در بین فرودگاه‌های کشور دارد، اضافه کرد: امیدواریم در روزهای آینده به لحاظ افزایش پرواز جایگاه نهم را نیز کسب کنیم.
مرجع / فـارس
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۲۹
0
0
آقا فقط به فکر اضافه کردن پروازها نباشید.بفکر اون سربازهای فرودگاه که داخل سالن فرودگاه هستند هم باشید.که یک روز هم در هفته استراحت ندارند.اما سربازهای قسمت های دیگه همه چیزشون به جاست.این چه عدالتیه؟آقای فلاحی،فرمانده محترم پاسگاه فرودگاه،لطفا عدالت رو بین همه سربازها اجرا کنید.حق اون سربازها که داخل سالن هستند داره ضایع میشه.از نماینده محترم آبادان درخواست دارم به این موضوع رسیدگی کنند.مچکر
:
:
:
آخرین اخبار