تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر: ۹۰۹۹۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری «وبا» مقرر شد
لزوم معرفی نماینده تام‌الاختیار ادارات شادگان به ستاد التور
فرماندار شادگان گفت: در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری‌های روده‌ای با اولویت بیماری «وبا» مقرر شد، ادارات شهرستان یک نفر را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار جهت دسترسی سریع به ستاد التور شهرستان معرفی کنند.

بهروز فرج‌اللهی در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری‌های روده‌ای با اولویت وبای التور اظهار کرد: مهم‌ترین اقدام برای پیشگیری از بیماری وبا، آموزش عمومی مردم برای رعایت اصول بهداشتی است.

وی افزود: این آموزش عمومی با توزیع جزوات آموزشی، نصب پوستر و بنر در سطح شهرها و روستاهای تابعه امکان‌پذیر است.

فرماندار شادگان، ارتقای سطح سلامت و بهداشت جامعه را در گرو تلاش همگانی و احساس مسئولیت آحاد مردم به ویژه مسئولان دستگاه‌های اجرایی دانست و گفت: ادارات و دستگاه‌های اجرایی مرتبط با این مسائل باید اقدامات موثری در این زمینه داشته باشند.

فرج‌اللهی تاکید کرد: در همین راستا، کلرزنی ‌آب شرب در سطح شهرها و روستاها باید به صورت منظم انجام شود.

وی همچنین از دستگاه‌های متولی این شهرستان خواست کنترل و نظارت دقیق‌تری بر مراکز تهیه، تولید و توزیع و فروش موادغذایی به‌منظور حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماری‌های شایع در جامعه داشته باشند.

فرماندار شادگان، از اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای ارتقای بهداشت عمومی در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

آلبوغبیش در پایان بیان کرد: در جلسه ستاد پیشگیری و کنترل بیماری‌های روده‌ای با اولویت وبای التور شهرستان مقرر شد، ادارات و نهادهای شادگان یک نفر را به‌عنوان نماینده تام‌الاختیار جهت دسترسی سریع به ستاد التور شهرستان معرفی کنند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار