تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۵
کد خبر: ۹۱۰۲۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرمانده سپاه دزفول :
زنجیره بزرگ مردمى ما ایستاده‌ایم در دزفول تشکیل می‌شود
فرمانده سپاه دزفول گفت: با هدف اعلام همبستگی ملی با تیم مذاکره کننده‌گان هسته‌ای ودفاع از حقوق ملی زنجیره بزرگ مردمی «ما ایستاده‌ایم» در دزفول برگزار می‌شود.

عبدالامیر محتشمی راد اظهار داشت: دفاع و حفظ ارزش های اسلامی و حقوق هسته‌ای یک وظیفه مهم اجتماعی و سیاسی است.

وی گفت: با هدف اعلام همبستگی ملی با تیم مذاکره کننده‌گان هسته‌ای ودفاع از حقوق ملی زنجیره بزرگ مردمی « ما ایستاده‌ایم » در دزفول برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه دزفول عنوان کرد: این تجمع ساعت هجده و سی دقیقه امروز با مشارکت و حضور شخصیت‌های و فعالان فرهنگی و اجتماعی و مردم ولایت مدار شهرستان دزفول برگزار می‌شود.

وی افزود: با پیگیری های انجام شده و هماهنگی با بخش های مختلف اجرایی و اداری شهرستان محل این تجمع پایگاه نیروی هوایی چهارم شکاری وحدتی ارتش جمهوری اسلامی واقع در ابتدای محور اندیمشک - دزفول برگزار می‌شود.

محتشمی راد بیان کرد: این تجمع با هدف پشتیبانی عمومی از نظرات رهبری معظم انقلاب در تببین مسیر مذاکرات هسته‌ای ‌و حضور در کنار دولت و توان بخشی قدرت و صلابت و تیم مذاکره کننده هسته‌ای برگزار خواهد شد.

وی افزود: مردم در طول مذاکرات هسته ای همراه و هم مسیر دولت و مقان معظم رهبری هستند و هرگز در این مسیر اجازه زیاده خواهی به کشورهای استکبار در طول مذاکرات را نخواهند داد و حفظ صلابت و اقتدار نظام اسلامی را به عنوان یک اصل و رویکرد غیر قابل مذاکره در دوران اخیر با حضور ‌در عرصه‌های اجتماعی و فرهنگی به اثبات رسانده‌اند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار