تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
کد خبر: ۹۱۰۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
خالدی: حاضرم برای فولاد مجانی بازی كنم
مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان با بیان این‌که با كم شدن بودجه این باشگاه، تیم به مشكل بر خواهد خورد، گفت: حاضر است برای فولاد مجانی بازی كند.

امید خالدی اظهارکرد: آن‌گونه كه از سایت​ها خوانده​ام و دیده​ام، ظاهرا بودجه باشگاه برای امسال كاهش پیدا كرده است؛ با وجود این امیدوارم فولاد بتواند انتظارات را برآورده كند و این مساله تاثیر منفی روی تیم نگذارد، زیرا ما بازیكنان جوان و خوبی داریم. خود خوزستان هم كلی بازیكن خوب دارد. در نهایت هم به نظر من هر كس كه مدیر تیم باشد، علاوه بر این‌كه باید به فكر تیم باشد، از خودگذشتگی هم باید داشته باشد تا تیم موفق شود.

وی ادامه داد: با كم كردن بودجه باشگاه، در جذب بازیكن به مشكل خواهیم خورد. از طرفی ما سه بازیكن خارجی داریم به اضافه یك مربی و دو دستیارش كه این‌ها روی هم شش میلیارد تومان هزینه روی دست باشگاه می​گذارند. علاوه بر این هزینه هتل، سفر و هواپیما نیز چیزی حدود پنج میلیارد تومان می​شود كه با این حساب دیگر چیزی نمی​ماند و باید مفتی بازی كنیم ولی من به شخصه حاضرم برای فولاد مفتی بازی كنم. همین الان هم 20 درصد از قرارداد سال قبل من باقی مانده ولی هیچ بحث و مشكلی ندارم؛ چرا كه اصلا دنبال پول نیستم و فقط دوست دارم كه مردم خوزستان را شاد كنم، چون پول همیشه هست و می​آید و می​رود، چه انسان بدبختی باشیم و چه پول​دارترین، همه در نهایت یك جا می​رویم، ضمن این‌كه هیچ كس از گرسنگی نخواهد مرد.

این بازیکن تیم فولاد خوزستان درباره دراگان اسكوچیچ نیز بیان کرد: اسكوچیچ با تیم قرارداد دارد و فكر نمی​كنم خودش هم دوست داشته باشد از فولاد برود. او مردم خوزستان و بچه​های تیم را دوست دارد و انسان و مربی خوبی هم است. همه ایران نیز به لحاظ فنی و اخلاقی تاییدش می​كنند. وی كلا مثل ایرانی​ها است و آدم با احساسی است. شنیده​ام كه از استقلال هم پیشنهاد داشته است، با این حال صلاح هر كس را خودش بهتر می​داند.

وی درخصوص وضعیت حال حاضر خودش نیز خاطرنشان‌كرد: در این مدت با تیم دانشگاه آزاد اهواز، تمریناتم را دنبال می​كردم. اخیرا هم بازی​های دانشگاهی داشتیم كه مسابقات در سطح استان و در دزفول انجام شد و تیم ما بین 14، 15 تیمی كه در مسابقات بودند، سوم شد. الان هم با توجه به این‌كه دانشجوی ترم دو رشته تربیت بدنی‌ام، درگیر امتحانات هستم. من هم كه بچه رامشیر هستم و یك رودخانه در این شهر داریم كه هفته‌ای یك بار به آن جا می​روم و در كل زندگی، خوب پیش می‌رود.

خالدی با اشاره به این‌که یك سال دیگر با فولاد قرارداد دارد، گفت: دو سه پیشنهاد لیگ برتری برای فصل بعد هم دارم كه به آن‌ها اعلام كرده​ام هر كس تمایل دارد، با باشگاه مذاكره و نامه​نگاری كند چرا كه من با فولاد قرارداد دارم؛ البته مطمئن هستم باشگاه فولاد مخالفت می​كند.

وی در خصوص تحولات اخیر باشگاه فولادخوزستان نیز اظهار كرد: آقای دهكردی، بیش از حد توانش برای این تیم زحمت كشید و بازیكنان بسیاری را از پایه به تیم بزرگسالان فولاد تزریق كرد و خیلی برای تیم​های پایه زحمت كشید. مهرداد جماعتی، آرش افشین، یوسف وكیا، احمد عبدالله​زاده، ولید مشایی​زاده، سروش سعیدی، هادی حبیبی، بهمن جهان​تیغ و علی‌سینا ربانی، همگی محصول مدیریت آقای دهكردی هستند. خود من در زمان او از نیروی زمینی به فولاد آمدم و دهكردی در این راه خیلی به من كمك كرد. هم او، هم آقای جلالی و هم عباس نواصرزاده خیلی به من كمك كردند كه از همه آن‌ها تشكر می​كنم.

مدافع تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: دهكردی یك مقام قهرمانی و دو صعود به آسیا را برای خوزستان آورد و دل مردم این استان را شاد كرد. او از جان مایه گذاشت و واقعا دستش درد نكند. قطعا او زحمت كشیده كه توانسته است این افتخارات را كسب كند. البته مردم خودشان این‌ها را می​دانند. امیدوارم هر كس به جای او می​آید، بتواند كار خود را درست انجام دهد و به تیم كمك كند. ما همگی هدفمان كمك به تیم است. كسی هم كه به فكر منفعت خودش باشد، زیاد دوام نمی​آورد.

وی بیان كرد: این بلاتكلیفی كه اكنون در آن قرار گرفته​ایم، به ضرر ما است. ما در این مدت می​توانستیم بازیكن جذب كنیم یا تمرینات‌مان را زودتر شروع كنیم و فكرمان آزادتر و خیال​مان راحت​تر باشد تا مردم این قدر نگران نباشند. خدا شاهد است هواداران زیادی به من زنگ می​زنند و مرتب می​پرسند تكلیف چه شد؟ من هم كه از همه جا بی​خبر، جوابی ندارم به آن‌ها بدهم. این كه می​گویم خبری ندارم واقعا همین طور است چون دنبال حاشیه نیستم و معتقدم بالادستی​های تیم، مانند مسوولان شركت، ​سرپرست، مدیرعامل و هیات مدیره كارشان را بلد هستند و قرار نیست ما دخالت كنیم و هر روز برویم باشگاه و بپرسیم چه شد، آن‌ها خودشان قطعا بیشتر نگران هستند زیرا در وهله اول تیم خودشان است و در وهله دوم تیم استان​شان.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار