تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰
کد خبر: ۹۱۱۸۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیرکل صنعت معدن و تجارت خوزستان:
تولید کنندگان در تولید محصولات با کیفیت رقابت کنند
مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان تولید کنندگان را به تولید محصولات با کیفیت تشویق کرد و گفت: تولید کنندگان و صنعتگران باید تولید رقابتی را در پیش گیرند.

نورا... حسن زاده افزود: در شرایط بد اقتصادی بیشترین تلاش خود را می کنیم تا با استفاده از کلیه امکانات و منابع موجود،سرمایه در گردش تولید کنندگان و صنعتگران خوزستان را تامین کنیم ولی خود تولید کنندگان نیز باید با تولید محصولات با کیفیت بازار را در دست گیرند.

وی با اشاره به بازار مناسب تولیدکنندگان مواد غذایی خوزستان در عراق گفت: متاسفانه در برخی موارد تولید کنندگان مواد غذایی محصول خود را با برچسب فارسی ارسال می کنند که این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خوزستان بر ضعف صنایع تبدیلی کشاورزی در این استان اشاره کرد و افزود: با رشد و توسعه صنایع تبدیلی امکان کاهش ضایعات و نیز صادرات محصولات کشاورزی افزایش می یابد.

حسن زاده یکی دیگر از ضعف های بخش کشاورزی خوزستان را شناسایی نکردن بازار هدف دانست و اظهار کرد: بازار هدف محصولات کشاورزی در خوزستان به درستی شناسایی نشده و این امر موجب ضرر و خسارات فراوانی به کشاورزان می شود که باید در این خصوص چاره اندیشی شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه هیچ مشکلی برای اقلام و کالاهای مورد نیاز در ماه مبارک رمضان وجود ندارد گفت:قیمت ها در ماه مبارک رمضان کنترل می شود و بازرسان اصناف به طور دایم قیمت ها را پایش و با گران فروشان برخورد می کنند.
مرجع / ایرنا
:
:
:
آخرین اخبار