تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۸
کد خبر: ۹۱۴۲۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
قائم مقام اداره کل تعاون خوزستان :
طرح زنجیره اشتغال برای جوانان خوزستانی اجرایی شد
قائم مقام اداره کل تعاون خوزستان گفت: طرح اشتغال خرد با عنوان زنجیره اشتغال برای جوانان خوزستانی اجرایی شد.

رضا میرانی اظهار داشت: از طریق هم‌افزایی طرح اشتغال خرد با عنوان زنجیره اشتغال برای جوانان خوزستانی از روز گذشته اجرایی شد.

وی بیان کرد:  روز گذشته با مسئولان استانی همایشی را درباره اشتغال جوانان خوزستانی برگزار کردیم که اجرای این طرح تا کنون در 45 سال گذشته در کشور سابقه نداشته است.

میرانی افزود:در این طرح بسته‌ای تحت عنوان اشتغالزایی جوانان خوزستان طراحی شده که تمامی ظرفیت‌های استان خوزستان را در بخش اشتغال بررسی می‌کند.

وی گفت: ظرفیت‌های استان خوزستان در بخش اشتغال بسیار بالا است که باید از این ظرفیت‌ها به بهترین شیوه استفاده شود.

قائم مقام اداره کل تعاون خوزستان با اشاره به جمعیت بالای جوانان فاقد شغل مناسب در استان خوزستان، بیان کرد: تنها در سال گذشته بیش از 33 هزار و 709 نفر و در سه ماه نخست امسال بیش از 5 هزار و 158 نفر در سطح استان خوزستان برای یافتن شغل مناسب به مراکز اشتغال یابی سطح استان مراجعه کردند.

وی تصریح کرد: ما با مراجعه به دفاتر اشتغال یابی سطح استان، آن دسته از کسانی که تمایل به کارآفرینی و اشتغالزایی را دارند شناسایی و در صورت پذیرفتن طرح وی، حمایت‌های تسهیلاتی و وام‌های کم بهره 4درصد را در اختیار آنان قرار می‌دهیم.

میرانی افزود: تا کنون 10 طرح پیشنهادی را مورد بررسی قرار دادیم که 4 طرح پذیرفته شد و اقدامات لازم جهت حمایت از این طرح‌ها در حال انجام است.

وی اظهار داشت: همه بودجه اجرای این طرح از صندوق رفاه تعاون پرداخت خواهد شد و کسانی که پیشنهاد طرحی را در زمینه کارآفرینی دارند با مراجعه به مشاوره اطلاع رسانی اشتغال زایی اداره تعاون استان خوزستان ایده خود را اعلام کنند.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار