تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۱
کد خبر: ۹۱۴۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان:
ظرفیت پست برق دانشگاه شهید چمران اهواز افزایش یافت
خوزنیوز: مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان از افزایش ظرفیت پست برق دانشگاه شهید چمران اهواز با تعویض یک دستگاه ترانسفورماتور به 154 مگاولت آمپر خبر داد.

به گزارش خوزنیوز؛ محمد سلمان‌زاده‌ساعدی اظهار کرد: ظرفیت پست برق 132.33.11 کیلوولت دانشگاه شهید چمران اهواز با تعویض یک دستگاه ترانسفورماتور به 154 مگاولت‌آمپر افزایش یافت.

وی افزود: هدف از افزایش ظرفیت این پست برق، پایداری شبکه و ایجاد ظرفیت جدید جهت تامین برق مورد نیاز مشترکین با توجه به رشد مصرف بار در منطقه گلستان اهواز و همچنین آمادگی برای تابستان سال جاری بوده است.

مجری توسعه پست‌های انتقال شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تصریح کرد: در این پروژه یک دستگاه ترانس 132.33.11 کیلوولت به ظرفیت 50 مگاولت‌آمپر حمل و نصب شد، همچنین ظرفیت کابل‌های قدرت خروجی این ترانس و ترانسفورماتور مجاور آن نیز افزایش یافت.

سلمان‌زاده ساعدی اضافه کرد: همه امور مربوط به طراحی و خدمات مهندسی، همچنین ساخت تجهیزات و عملیات اجرایی طرح یاد شده که شامل نصب یک دستگاه ترانس جدید بوده و از اواخر بهمن‌ماه سال گذشته آغاز شده، توسط متخصصان و شرکت‌های داخلی انجام گرفته است.

وی با اشاره به مراحل سخت اجرای این طرح گفت: اهواز جزو کلان شهرهای کشور است و حمل نقل محموله‌های سنگین صنعتی در آن با مشکلاتی همراه است که خوشبختانه با برنامه ریزی دقیق و هماهنگی با مسئولان شهری اهواز و دانشگاه توانستیم، حمل و نقل این ترانس سنگین را به خوبی به سرانجام برسانیم.

سلمان‌زاده ساعدی در خصوص هزینه تمام شده این پروژه عنوان کرد: این طرح در مجموع 26 میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه در برداشته که از محل اعتبارات شرکت برق منطقه‌ای خوزستان تامین شده است.

وی در پایان، از تلاش‌های همکاران معاونت طرح‌های توسعه، معاونت بهره برداری و امور ترابری سنگین این شرکت که در اجرای مراحل حمل، نصب و راه اندازی این پروژه حساس و مهم نهایت مشارکت و همکاری را داشته‌اند تشکر و قدردانی کرد.
:
:
:
آخرین اخبار