تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۳
کد خبر: ۹۱۴۳۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار شادگان:
اداره آموزش و پرورش شادگان باید درآمدزایی کند
فرماندار شادگان بر ضرورت درآمدزایی اداره آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد.

جلسه شورای آموزش و پرورش شب گذشته به ریاست فرج‌اللهی فرماندار و رئیس شورای آموزش و پرورش و با حضور سایر اعضای شورا، با هدف بررسی تکمیل فرم سلامت دانش‌آموزان پایه اول و هفتم ابتدایی در محل سالن اجتماعات اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

فرماندار شادگان در این جلسه بر ضرورت درآمدزایی اداره آموزش و پرورش این شهرستان تاکید کرد و گفت: در راستای درآمدزایی از طریق بخشی از مستقلات آموزش و پرورش به بخش خصوصی، باید به گونه‌ای عمل کرد که علاوه بر درآمدزایی برای آموزش و پرورش، به حوزه آموزشی لطمه‌ای وارد نکند.

وی در ادامه از راه اندازی پایگاه سنجش سلامت نوآموزان پایه اول ابتدایی در این شهرستان خبر داد و افزود: در این پایگاه سلامت بینایی، شنوایی، هوش و استعداد تحصیلی، گفتار درمانی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مورد ارزیابی قرار گرفته و موارد پیشگیری نیز به اولیا اعلام می‌شود.

فرماندار شادگان با اشاره بر لزوم ریشه کنی در سطح شهرستان و ریشه کن کردن معضل بی‌سوادی خاطرنشان کرد: با همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی، بخشداران و دهیاران می‌توانند در راستای شناسایی افراد بازمانده از تحصیل آموزش و پرورش را یاری رسانند.

پایگاه سنجش دانش‌آموزی شهرستان شادگان در مدرسه بهار انقلاب مستقر شده و از تاریخ 23 خردادماه جاری تا اواخر شهریورماه امسال فعالیت خواهد داشت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار