تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۲
کد خبر: ۹۱۷۰۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار رامهرمز عنوان کرد:
تعطیلی مرغداری‌های رامهرمز به دلیل ورشکستگی
فرماندار رامهرمز از تعطیلی و کاهش مرغداری‌های این شهرستان به علت عدم مدیریت و ورشکستگی خبر داد.

مصطفی سمالی امروز اظهار کرد: اشتغال یکی از مشکلات اساسی این شهرستان است و باید به هر طریق ممکن شرایط جذب سرمایه گذار را فراهم، تا با ایجاد تولید بتوان اقدام به کار آفرینی کرد.

وی ادامه داد: متاسفانه از 80 مرغداری این شهرستان طی سال‌های گذشته تاکنون به علت مشکلات مختلف و عدم مدیریت صحیح به حدود 15 مرغداری کاهش پیدا کرده و مابقی ورشکسته و مجبور به تغییر شغل شده‌اند.

فرماندار رامهرمز با توجه به برخی اختلافات قومی و یا طایفه‌ای تصریح کرد: برخی از اختلافات در سطح این شهرستان ریشه‌دار هستند و به گذشته‌های دور بر می‌گردد، با این وجود تا به امروز توانسته 27 پرونده اختلافی را به سرانجام برسانیم.

وی افزود: متاسفانه سازمان آب و برق خوزستان با توجه به هزینه 15 میلیارد تومانی کلید خانه ایستگاه برق منطقه دشت دنا، به مدت دو سال حاضر به تحویل گرفتن این ایستگاه برق به خاطر عدم به‌کارگیری دو نگهبان نشد که این قبیل تصمیم گیری‌ها باعث ضرر و زیان رساندن به کل شهرستان است.

سمالی عنوان کرد: متاسفانه از برخی مدیران استانی همکاری با مدیران شهرستانی ندارند و همین مسئله باعث عدم پیشرفت کار در شهرستان شده که همکاری بیشتر مسئولان استانی را نیازمندیم.

فرماندار رامهرمز در پایان، با توجه به ناهنجاری‌های اجتماعی و بیکاری در این منطقه گفت: باید حوزه فنی وحرفه‌ای و اجتماعی را تغییر دهیم تا ذهن مردم به سوی ایده‌های جدید روی بیاورد و رفتارهای سنتی را به رفتارهای امروزی تبدیل کنیم.
مرجع / فـارس
برچسب ها: رامهرمز
:
:
:
آخرین اخبار