تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۳
کد خبر: ۹۱۷۰۶
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
با تلاش 7 ساعته مأموران آتش‌نشانی ماهشهر
آتش‌سوزی انبار چوب در بندر ماهشهر مهار شد
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر از مهار آتش‌سوزی انبار بزرگ چوب در سایت صنعتی این شهرستان خبر داد.

بهروز محسنی امروز  اظهار کرد: شب گذشته در پی وقوع آتش‌سوزی در انبار بزرگ چوب واقع در سایت صنعتی این شهرستان، مأموران چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه گروه نجات و امداد و خودروی حامل دستگاه‌های تنفسی و چهار تانکر آب بلافاصله پس از اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام شدند.

وی افزود: به علت شدت آتش‌سوزی و مجاورت این انبار با سوله گندم و تعدادی کارگاه در سایت صنعتی، مأموران آتش‌نشانی که هنوز نتوانسته بودند روزه خود را افطار کنند، فداکارانه وارد عمل شده و از سرایت آتش به کارگاه‌های مجاور جلوگیری کردند.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر اضافه کرد: این آتش‌سوزی با تلاش بی‌وقفه و همه جانبه مأموران شجاع و فداکار آتش‌نشانی پس از هفت ساعت با لکه‌گیری و ایمن‌سازی‌های لازم به طور کامل مهار شد.

محسنی با بیان اینکه این حادثه هیچگونه تلفات جانی در بر نداشته است، تبیین کرد: علت وقوع این حادثه توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی دردست بررسی است و پس از مشخص شدن علت، اطلاع‌رسانی لازم در این ارتباط صورت خواهد گرفت.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری بندر ماهشهر در پایان تأکید کرد: جا دارد از همکاری آتش‌نشانی‌های سازمان منطقه ویژه و شهرداری چمران در مهار این آتش‌سوزی مهیب تشکر و قدردانی کنم.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار