تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۰ - ۱۶:۳۵
کد خبر: ۹۱۷۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
به‌دلیل عدم آشنایی با فنون شنا؛
زهره 2 جوان هندیجانی را غرق کرد
دو جوان به‌دلیل عدم رعایت موارد و نکات ایمنی در رودخانه زهره هندیجان غرق شدند.

به گزارش فارس، دو جوان که ساکن روستای سردشت زیدون بودند شب گذشته به‌منظور تفریح در کنار رودخانه هندیجان حاضر شدند و متاسفانه بدون توجه به موارد و هشدارهای ایمنی اقدام به شنا در منطقه ممنوعه شنا کردند.
این دو جوان به‌نام‌های «حاصل ارم» و «اکوان برماس» به ترتیب 24 و 30 ساله اقدام به شنا در منطقه ممنوعه کردند و پس از وارد شدن به داخل آب به‌دلیل عدم آگاهی به فنون شنا و عمق زیاد آب بلافاصله غرق شد.
تیم امداد و نجات غواصی پس از رسیدن به محل حادثه با استفاده از تجهیزات و وسایل لازم جستجو را برای نجات این دو جوان آغاز کردند.
متاسفانه باوجود تلاش‌های گسترده تیم امداد و نجات امروز جنازه این دو جوان در رودخانه هندیجان پیدا و تحویل خانواده‌های آنان داده شد.
فرماندار هندیجان نیز که در محل حادثه حضور داشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان ضمن اعلام هشدار جدی به تمام خانواده‌ها و جوانان با اشاره به حادثه مذکور، بی احتیاطی پسر بچه ، عدم آشنایی این دو جوان به فنون شنا و بی‌توجهی به هشدارهای ایمنی را عامل بروز چنین حادثه ناگواری دانست و اظهار داشت: شنا در محل‌های ناشناس به‌ویژه محل‌های ممنوع بسیار خطرناک بوده و باعث بروز حوادث ناگوار و جبران ناپذیر خواهد شد.
بهروز فرج‌الهی خاطرنشان کرد: اطلاع‌رسانی به موقع حوادث از سوی شهروندان نیز می‌تواند در نجات افراد حادثه دیده بسیار موثر باشد.
وی افزود: امیدواریم شهروندان با رعایت موارد ایمنی و عدم شنا در رودخانه‌ها نسبت به حفظ جان خود و جلوگیری از بروز چنین حوادث ناگواری جلوگیری کنند.
فرماندار هندیجان بر افزایش فضاهای ورزشی به‌ویژه استخر در سطح شهرستان تأکید کرد و گفت: امیدواریم دیگر شاهد بروز چنین حوادث ناگواری در هندیجان نباشیم.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حیات لایقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۰/۰۷/۱۵
0
0
با سلام
واقعیت گرایی یکی از مهمترین ویژگیهای خبرگزاری است بنده با وجود اینکه خودم خبرنگار صدا و سیما هستم فامیل نزدیک این دو جوان بودم و سه ساعت بعد از وقوع حادثه بر روی رودخانه حضور یافتم و تا صبح که گروه امداد و نجات شخصی ، آنان را از آب بیرون آوردند حضور داشتم . اولا ساکن روستای درغک کهگیلویه بودند که برای امرار معاش به آنجا رفته بودند دوما غیر از نیروی انتظامی که تا ساعت سه نیمه شب آنجا بودند هیچ نیروی دولتی حضور نداشت و این خود یکی از گلایه مندی های ما از عزیزان استان خوزستان بود . لذا لطف فرمائید واقعیت گرا باشید .
:
:
:
آخرین اخبار