تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۵
کد خبر: ۹۱۸۶۷
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امام جمعه خرمشهر:
منافع شخصی برخی افراد مانع انتخاب شهردار خرمشهر شده است
امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه انتخاب شهردار خرمشهر به بن بست رسیده است، گفت: در حالی که مسئولان تلاش کردند برای اینکه این مشکل برطرف شود اما برخی‌ها منافعشان در گرو شهرداری است، که می‌خواهند انتخاب کنند.

حجت الاسلام سیدعبدالنبی موسوی‌فرد در خطبه‌های نماز جمعه خرمشهر اظهار داشت: ماه مبارک رمضان ماه فرصت‌های طلایی است، حلول این ماه مبارک را خدمت نمازگزاران تبریک عرض می‌کنم.

وی افزود: در این ماه عبادت یک حالت ویژه دارد، برترین اعمال در این ماه اجتنات از گناه و محرمات است.

امام جمعه خرمشهر با اشاره به اینکه انتخاب شهردار خرمشهر به بن بست رسیده است، گفت: در حالی که انتظار می‌رفت و مسئولان تلاش کردند برای اینکه این مشکل برطرف شود اما برخی‌ها منافعشان در گرو شهرداری است که می‌خواهند انتخاب کنند.

وی با بیان اینکه تردید نکنید که تنها منافع شخصی مانع انتخاب شهردار خرمشهر شده است،  عنوان کرد: بار ها عرض کردم شورای شهر چند فرد توانمند را بیاورند و شهرداری را به کسی بدهند که توان ایجاد تحول در شهر را داشته باشد اما با این صحبت‌ها بنده را متهم به حمایت از شخص خاصی می‌کنند.

حجت الاسلام موسوی‌فرد بیان کرد: از رئیس شورای شهر می‌خواهم این چند نفری که در جلسات انتخاب شهردار ایجاد اخلال و غیبت کردند را فورا به شورای حل اختلاف استانداری معرفی و سلب عضویت این افراد را خواستار شوند.

وی با اشاره به فضای سیاسی کشور اظهار داشت: برخی فضای کشور را گل آلود کردند تا از این فضا به نفع خودشان استفاده کنند، یکی از مسائل قابل توجه این است که تمام طرح‌ها را عمدا متوقف کرده‌اند تا فضای تحریم و مذاکرات را پررنگ و به افکار عمومی تزریق کنند.

وی عنوان کرد: برخی حتی شوری آب دو روز گذشته آبادان و خرمشهر را به تحریم‌ها گره زدند اما این شوری ربطی به تحریم‌ها و مذاکرات ندارد، اگر می‌بینیم مشکلات اقتصادی وضعیت نابسامانی دارد به علت سوء مدیریت برخی مسئولان است.

حجت الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به اینکه اوضاع امروز منطقه به سود ایران است، گفت: دست استکبار از منطقه کوتاه شده و جوانانی که پیام امام و انقلاب را فهمیدند با سلاح‌های سبک و نیمه سبک در کشورهای منطقه در مقابل استکبار حماسه آفریدند.

وی بیان کرد: اگر بنا است قراردادی امضاء بشود که منافع کشور نادیده یا کمرنگ جلوه داده شود، اصل قرارداد و امضاء کنندگان آن در بین ملت جایی نخواهند داشت.

امام جمعه خرمشهر اظهار داشت: شرایط امروز کشور شرایط صلح امام حسن (ع) نیست، ما ملت ایران حاضریم وجودمان را فدا کنیم تا منافع کشور در آغوش دشمنان این انقلاب قرار نگیرد.

وی افزود: ما مردم خرمشهر همانگونه که در جریان دفاع مقدس مردانه از عزت این کشور در آن روز دفاع کردیم، هر لحظه‌ای که احساس خطر کنیم کفن پوشان در صحنه حاضر خواهیم شد.

حجت الاسلام موسوی‌فرد گفت: از نمایندگان مجلس می‌خواهیم بیشتر به اوضاع کشور توجه کنند، شما مجلسی‌ها  حمایت آرای میلیونی دارید، در شرایط حساس باید مردانه وارد صحنه بشوید و از حق مسلمی که برخی در صدد نادیده گرفتن آن هستند دفاع کنید.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار