تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۰
کد خبر: ۹۱۹۱۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فولادی‌ها تمرینات خود را آغاز کردند/ از سرپرست خبری نبود
تیم فوتبال فولاد خوزستان به منظور حضور پرقدرت در پانزدهمین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور، شامگاه جمعه تمرینات خود را در اهواز آغاز کرد.

فولادی ها که در دوره قبلی لیگ برتر با وجود مشکلات فراوان بر جایگاه پنجم جدول رده بندی تکیه زده بودند، امسال با هدایت دراگان اسکوچیچ مجددا تمرینات خود را آغاز کردند.

بعد از پایان لیگ برتر، باشگاه فولاد خوزستان آبستن حوادث بی شماری بود که از جمله آنها می توان به استعفای مدیرعامل و برخی اعضای هیئت مدیره و همچنین جدایی ابن قاسم سرپرست سال گذشته تیم بزرگسالان اشاره کرد.

بر همین اساس، فولادی ها علیرضا اژدی زاده مدیرعامل باشگاه فولاد نوین خوزستان را به عنوان سرپرست باشگاه فولاد خوزستان منصوب و جایگزین سیف الله دهکردی کردند ولی تمرینات فولاد روز گذشته در حالی آغاز شد که این تیم سرپرستی بالای سر خود نمی دید.

در این تمرین که در ورزشگاه صنایع فولاد اهواز آغاز شد، اغلب بازیکنان فصل گذشته فولاد و حتی آنهایی که با تیم هنوز قرارداد دارند نیز غیبت داشتند.

یوسف وکیا، لئونارد مساریچ، بهمن کامل، امید خالدی و ساسان انصاری به همراه چند بازیکن سهمیه زیر ۲۳ سال، بازیکنانی بودند که از تیم فصل گذشته فولاد خوزستان در اولین تمرین شرکت کردند. ضمن اینکه هیچ کدام از سه دروازه بان فصل گذشته فولاد خوزستان در تمرین حضور نداشتند و دو دروازه بان از تیم امیدهای فولاد از دروازه دو تیم حفاظت می کردند.

این تمرینات تا روز ششم تیرماه آینده در اهواز ادامه خواهد داشت و بعد از آن نخستین اردوی تدارکاتی بازیکنان تیم فوتبال فولاد خوزستان در کردان کرج به مدت هشت روز برگزار می شود.   اسکوچیچ در برنامه ارائه شده خود به مسئولان باشگاه فولاد خوزستان همچنین یک اردوی تدارکاتی در ترکیه برای آماده سازی بازیکنان خود در نظر گرفته است.
مرجع / مـهـر
برچسب ها: فولاد خوزستان
:
:
:
آخرین اخبار