تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۷
کد خبر: ۹۱۹۷۳
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان:
واحد صنعتی آبادان در نمایشگاه بین‌المللی آلمان حضور یافت
رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان گفت: شرکت «آبایسک» که در شهرک صنعتی آبادان دارای سه واحد تولیدی است در نمایشگاهی در آلمان تحت عنوان گیفا ۲۰۱۵ حضور دارد.

رضا صلبوخی اظهار داشت: یکی از شرکت‌های فعال در شهرک صنعتی آبادان در نمایشگاه گیفا 2015 آلمان حضور دارد.

وی گفت: مجتمع تولیدی کربورسیلیسیم و اکسید آلومینیوم آبادان تحت عنوان شرکت آبایسک در این نمایشگاه حضور دارد که همین حضور افتخاری برای صنعت کشور و همچنین شهرستان آبادان است.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان با بیان اینکه این نمایشگاه از 15 تا 20 ژوئن در شهر دوسلدورف آلمان بر پا شده است، عنوان کرد: شرکت آبایسک دارای سه واحد تولیدی در شهرک صنعتی آبادان است که عمده فعالیت آن در صنایع فرو آلیاژی است.

صلبوخی وجود این شرکت در شهرک صنعتی آبادان را جزو طرح‌های شاخص این شهرک دانست و افزود: صادرات به خارج از کشور مهم‌ترین ویژگی شرکت آبایسک است که آن را شاخص کرده است.

وی با اشاره به اکسید آلومینیوم به عنوان یکی از محصولات تولیدی این شرکت، اظهار کرد: 90 درصد تولیدات شرکت آبایسک به دیگر کشور ها صادر می شود.

رئیس شهرک های صنعتی آبادان گفت: مواد اولیه این شرکت از معادن سیلیس ایران و بخشی از آن نیز از خارج کشور تهیه می‌شود و مقصد صادرات آن نیز ترکیه، آلمان و دیگر کشورهای حوزه اروپایی است.

گفتنی ست ؛در نمایشگاه گیفا 2015 آلمان علاوه بر شرکت یاد شده 3 شرکت دیگر شامل شرکت‌های صنایع فروسیلیس ایران، فروآلیاژ ایران و فارس ریزان و همچنین شرکت بین‌المللی مهندسی ایریتک در نمایشگاه متک 2015 که همزمان در همین شهر برگزار می‌شود به نمایندگی از کشورمان حضور دارند.

نمایشگاه گیفا هر 4 سال یکبار در شهر دوسلدورف آلمان برگزار می‌شود و در واقع ترکیبی از چهار نمایشگاه است که عبارتند از: نمایشگاه ذوب فلزات و قالب‌سازی و ریخته‌گری به نام گیفا، نمایشگاه استخراج فلزات و فناوری‌های وابسته به نام متک، نمایشگاه بین‌المللی عملیات حرارتی به نام ترمپروسس و نمایشگاه بزرگ صنایع قالب به نام نیوکاست.
مرجع / تسنیم
:
:
:
آخرین اخبار