تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر: ۹۱۹۷۷
تعداد نظرات: ۳ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
منطقه ویژه عادلانه اقتصادی بین بندر امام و ماهشهر تقسيم شود
نماينده مردم ماهشهر وبندر امام در مجلس شورای اسلامی در خصوص شهرستان شدن این شهر گفت: منطقه ویژه اقتصادی این منطقه باید به صورت عادلانه بین دو شهر بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر تقسیم شود
نماينده مردم ماهشهر وبندر امام در مجلس شورای اسلامی در خصوص شهرستان شدن این شهر گفت: منطقه ویژه اقتصادی این منطقه باید به صورت عادلانه بین دو شهر بندر امام خمینی (ره) و ماهشهر تقسیم شود.

منطقه ویژه عادلانه اقتصادی بین بندر امام و ماهشهر تقسيم شود

حبیب آغاجاری اظهار كرد: اقداماتی به منظور شهرستان شدن این شهر انجام شده است و تنها مشکل موجود در زمینه اختلاف محدوده بین این دو شهر است که باید حقوق شهروندان و منطقه ویژه اقتصادی بين این دو شهر به صورت عادلانه تقسیم شود.
 
وی ادامه داد: بعضی از مسئولان در تقسیمات و محدوده جغرافیایی زیاد خواهی می کنند اما با توجه به بحث و تصمیمات کشوری باید این محدوده به صورت مساوی و عادلانه تقسیم خواهد شد.
 
شایان ذکر است که تاخیر در اعلام شهرستان شدن این بندر به دلیل اختلاف نظرهایی در خصوص چگونگی تقسیم محدوده شهری بین بندر امام و شهرستان ماهشهر است.

مردم بندر امام معتقدند که محدوده شهری از سال ها قبل تایید شده و نیازی به تغییر ندارد، از طرفی هم با توجه به اینکه صنایع پتروشیمی و بندری در محدوده بندر امام واقع شده، شهروندان و مسئولان ماهشهری نیز خواهان تغییراتی در محدود جغرافیایی هستند تا برخی از صنایع در محدوده شهری ماهشهر قرار گیرند.

هم اکنون تقسیم عوارض کارخانجات بر اساس سرانه جمعیت بین ماهشهر و بندر امام تقسیم می شود که با توجه به جمعیت کمتر بندر امام، شهرداری این شهرستان با مشکل جدی مالی روبرو شده است.
مرجع / مـهـر
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
رضارضائی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
پتروشیمی ها همش مال بندرامام خمینی یه سنگ هم بهتون نمیدیم خیلی صدقه دادیم بهتون گلتون کلف شده
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
آقای نماینده مجلس برادر قانون گذار لطفاً قانون را رعایت کنید..!!
چرا به دنبال زیر پاگذاشتن قانون هستید؟؟!!
رضارضائی
|
Seychelles
|
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۳/۳۰
0
0
محدود بندرامام کاملا مشخص نه آقاجری شما نه گنده تر از شما میتونه جلوی اراده مردم بگیره جهان آخرتی هم هست مردم بندرامام جلوتو میگیرن پل صراط ...
:
:
:
آخرین اخبار