تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۳
کد خبر: ۹۲۰۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
برگزاري 20 جشن گلريزان در ماه مبارك رمضان
مديرعامل ستاد ديه خوزستان از برگزاري 20 جشن گلريزان ويژه آزادسازي مددجويان جرايم غيرعمد در ماه مبارك رمضان خبر داد.

حجت​الاسلام قدرت هاشم​نيا اظهاركرد: برگزاري جشن​هاي گلريزان با هدف جلب مشاركت مردمي، خيرين و مسئولان در جهت آزادسازي زندانيان جرايم غيرعمد و بازگشت اين افراد به كانون خانواده از امروز (شنبه) در سطح استان آغاز مي‌شود.

وي ادامه‌داد: سال‌گذشته جشن​هاي گلريزان در هفت شهرستان برگزار شد كه امسال با همت و همكاري استانداري، دادگستري و مشاركت خيرين، دامنه برگزاري اين جشن​ها در سطح استان گسترش پيدا كرد. اين جشن​ها در شهرهاي اهواز، شيبان، مسجدسليمان، شوشتر، دزفول، انديمشك، شوش، آبادان، خرمشهر، ماهشهر، بهبهان، باغملك، رامهرمز، رامشير، ايذه، انديكا و لالي برگزار خواهد شد.

مديرعامل ستاد ديه خوزستان اظهار‌كرد: امسال با آغاز ماه مبارك رمضان و در چند روز گذشته، 5 تا 6 نفر از زندانيان جرايم غيرعمد با مبلغي حدود 300 ميليون تومان و گذشت شاكيان از بخشي از مبلغ خود، آزاد شدند.

هاشم‌نیا افزود: همچنين براي آزادسازي خانم معلمی كه به گفته خود در كار خير و فراهم کردن جهیزیه برای زوج‌های جوان فعالیت داشته و به علت پاس نشدن چك​ها، راهی زندان شده است، به كمك اداره‌كل آموزش و پرورش، جشن گلريزان برگزار و با مشاركت خيرين، پس از سه سال از زندان آزاد شد.
برچسب ها: جشن گلریزان
:
:
:
آخرین اخبار