تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۴۸
کد خبر: ۹۲۱۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
در شهریور ماه
افتتاح طرح مسکن مهر اندیمشک مورد تائید قرار نگرفت
سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان گفت: برای افتتاح طرح های مسکن مهر اندیمشک با حضور یکی از مقامات کشوری در شهریورماه برنامه ریزی کرده بودیم که نمایندگان اعزامی از تهران شرایط را برای افتتاح تائید نکردند.

به گزارش مهر، غلامرضا اخوان صباغ شنبه شب در جلسه کارگروه مسکن استان خوزستان اظهار کرد: در هفته قبل حداقل به چهار شهرستان استان سفر کردیم که در این شهرها اقدامات خوبی در زمینه طرح مسکن مهر انجام شده ولی نمی توان منکر نواقص کارها نبود.
وی افزود: با وجود اینکه امسال سه مرحله افتتاح مسکن مهر در استان برنامه ریزی شده بود ولی افتتاحیه های شهریورماه به اول مهرماه و سپس به اواخر مهرماه موکول شد زیرا سه شهرستانی که برای انجام افتتاح پیشنهاد شده بودند مشکلات فراوانی در خصوص ساخت و ساز داشتند و واحدها را به شرایط مورد نظر نرساندند.

اخوان صباغ اضافه کرد: اکنون نیز چند روز تا پایان مهر مهلت داریم ولی در شهرهایی که قرار است افتتاحیه داشته باشیم مشکلات فراوان است و فرمانداران این شهرها باید با جدیت بیشتری وارد عمل شوند.

سرپرست معاونت عمرانی استانداری خوزستان تصریح کرد: با وجود اینکه برای مراسم افتتاحیه ممکن است رئیس جمهور یا معاون اول وی به شهرهای استان سفر کنند و اینگونه سفرها همواره دستاوردهای فراوانی برای شهرها به همراه دارد بنابراین شهرها باید از این فرصت استفاده کنند و با کار بیشتر، مقدمات حضور این مقامات در شهر خود را فراهم کنند تا بتوانند امتیازات ویژه ای شامل شهر خود کنند.

اخوان صباغ گفت: ولی وجود این شرایط، اینگونه هم نیست که ما هر شهری را برای افتتاحیه انتخاب و رسانه ای کنیم و بعد آن شهر نتواند واحدهای مسکونی را به شرایط مورد نظر برساند زیرا با این کار به اعتبار شهر و استان لطمه می زنیم.

وی اظهار کرد: شهری که برای مراسم افتتاحیه معرفی می شود ابتدا از سوی نمایندگان رئیس جمهور و وزارت راه و شهرسازی مورد ارزیابی قرار می گیرد بعد امکان حضور مقامات فراهم می شود. همانگونه که برای افتتاح طرح های مسکن مهر اندیمشک در شهریورماه امسال برنامه ریزی کردیم ولی از سوی نمایندگان اعزامی از تهران مورد تائید قرار نگرفت و گفتند قابل افتتاح نیست.

سرپرست معاون عمرانی استاندار خوزستان همچنین خطاب به فرمانداران گفت: هر نقطه ای از شهرکهای مسکونی مهر که اضافه بنا دارد با هماهنگی شهرداری، اصلاحیه هایی انجام شود زیرا طبق قانون اضافه بنا جریمه دارد.
برچسب ها: مسکن مهر ، اندیمشک
:
:
:
آخرین اخبار