تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر: ۹۲۲۵۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
حیاتی:
مانع افزایش قیمت‌ها در بازار خرمشهر می‌شویم
فرماندار ویژه خرمشهر گفت: با نظارتی که در ماه رمضان خواهیم داشت، مانع افزایش قیمت‌ها در این شهرستان می‌شویم.

ولی اله حیاتی اظهار كرد: ستاد تنظیم بازار شهرستان خرمشهر به مناسبت ماه رمضان، فعالیت جدی خود را در خصوص نظارت و کنترل  قیمت‌ها آغاز کرده است.

وی افزود: گشت‌های تعزیراتی به‌صورت شبانه‌روزی از بازارها بازدید به عمل می‌آورند و با متخلفان به شدیدترین وجه برخورد خواهد شد.

فرماندار خرمشهر از توزیع بیش از ۶۹ تن گوشت مرغ و ۴۰ تن گوشت قرمز با قیمت دولتی در ماه رمضان خبر داد و عنوان كرد: در ماه رمضان، مواد اولیه و خوراکی موردنیاز روزه‌داران از جمله برنج، گوشت و شیرینی‌ها بر اساس تقاضای بازار تأمین‌شده است.

حیاتی ادامه داد: خوشبختانه  قیمت‌های کنونی در سطح بازار شهرستان منطقی و نرمال است و با نظارتی که در ایام ماه رمضان انجام خواهیم داد مانع افزایش قیمت در بازار خواهیم شد.

وی به فعالیت‌های خیرخواهانه برخی کسبه در ماه رمضان در سطح بازار اشاره کرد و گفت: برخی مغازه‌داران مومن و متدین در ماه مبارک رمضان تخفیف ویژه‌ای نسبت به اقلام مصرفی انجام می‌دهند و با نصب بنر بر سر در مغازه خود اطلاع‌رسانی می‌کنند.

فرماندار ویژه خرمشهر تصریح كرد: صنوف و بازاریان در این ماه مبادرت به برپایی سفره‌های افطار و اطعام روزه‌داران در مساجد و بازارها نیز می‌کنند.

حیاتی بیان كرد: این طرح با دستور ویژه استاندار خوزستان و با عنوان «بوسه بر پیشانی ماه خدا» در شهرستان خرمشهر اجرا می‌شود.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار