تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۹۲۲۶۲
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
صلبوخی خبر داد:
پروژه روشن‌سازی شهرک صنعتی آبادان به بهره‌برداری رسید
رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان از به بهره‌برداری رسیدن فاز اول روشن‌سازی این شهرک خبر داد.

رضا صلبوخی اظهار کرد: پس از پیگیری‌های اخیر، کار روشن‌سازی شهرک صنعتی آبادان به اتمام رسید و روز گذشته فاز یک شهرک صنعتی آبادان به سیستم روشنایی خودکار مجهز شد.

وی افزود: با توجه به فعالیت کارخانه‌ها و کارگاه‌های این شهرک، وجود یک روشنایی مناسب و مطمئن بیش‌ازپیش احساس می‌شد که این موضوع سبب کلید خوردن عملیات روشن‌سازی شهرک صنعتی آبادان شد.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان با بیان اینکه این طرح شامل ۱۱ کیلومتر شبکه روشنایی است، عنوان کرد: در تلاش هستیم تا دو کیلومتر دیگر نیز به آن بیفزاییم.

صلبوخی با اشاره به اینکه هزینه این طرح یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال بوده است، بیان کرد: این مبلغ از منابع داخلی بودجه شهرک صنعتی آبادان هزینه شده است. منابع داخلی شهرک صنعتی آبادان نیز از درآمد شهرک‌های صنعتی داخل استان تأمین می‌شود.

رئیس شهرک‌های صنعتی آبادان اظهار کرد: این فاز علاوه بر ۱۱ کیلومتر روشنایی شامل اجرای کابل‌های خود نگه‌دار، تعمیرات اساسی لامپ‌ها و متعلقات آن و نصب سیستم تایم سوئیچ است.

صلبوخی افزود: برای تحول و ایجاد فضای سبز این شهرک نیز برنامه‌هایی داریم و هم‌اکنون در حال کار بر روی این موضوع هستیم تا بتوانیم به نحوی شایسته فضای سبز این شهر را ایجاد کنیم.
مرجع / مـهـر
:
:
:
آخرین اخبار