تاریخ انتشار: ۳۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۹۲۲۶۹
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مهدی مومنی: فولاد گزینه اصلی​ام نیست
مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فولاد جزو گزینه‌‌های انتخابی من برای لیگ پانزدهم است ولی گزینه اصلی​ام نیست كه بخواهم درباره آن تصمیم بگیرم.

مهدی مومنی درباره اين كه با استقلال خوزستان براي ادامه همكاری مذاكراتي داشته است يا خير؟ اظهاركرد: هنوز مذاكراتی صورت نگرفته است و نمی‌دانم وضعیت باشگاه به چه صورت است و آیا اصلا بانك‌ ملی قصد تیم​داری دارد یا خیر. هنوز وضعیت مدیریت و كادرفنی تیم هم مشخص نیست.

وی خاطرنشان‌كرد: در استقلال خوزستان از نظر مدیریت باشگاه و كادرفنی تیم، دوران فوتبالی خیلی خوبی داشتم. این باشگاه باعث پیشرفت من شد و از نظر مالی نیز برای من، باشگاه بسیار خوبی بود.

بازیكن فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان افزود: به هر حال شرایط باید فراهم شود تا این باشگاه، یك تیم خوب ببندد و اگر شرایط خیلی خوب شود‏، می​توان با این تیم همكاری كرد و من هم بسیار علاقه‌مند به این كار هستم.

وی با بیان این‌كه از سه چهار تیم پیشنهاد دارم، گفت: باید شرایط به صورتی شود كه یك تصمیم خیلی خوب برای فصل آینده‌ بگیرم و به تیم خوبی بروم كه برای پیشرفت فوتبالم خوب باشد و آقای كی​روش من را ببیند. ملی‌پوش شدن برای من مهم است.

مومنی درباره مذاكرات باشگاه فولادخوزستان با وی، عنوان‌كرد: این تیم از نیم​فصل دوم فصل گذشته با من صحبت​هایی برای فصل جاری داشت كه البته جدی نبود. بعد از آن هم تماس​هایی با من گرفته شد و دوست داشتند كه بنشینیم و با یكدیگر مذاكره كنیم و همان‌طور كه گفتم شرایط به صورتی است كه باید بتوانم تصمیم خوبی بگیرم.

وی بیان‌كرد: به هر حال از سوی كادرفنی فولاد با من تماس​هایی گرفته شده است ولی هنوز با یكدیگر مذاكره و صحبت جدی نداشته​ایم. هنوز چیزی مشخص نیست و من باید به تیمی بروم كه در دید سرمربی تیم‌ملی باشم.

مهاجم فصل گذشته تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: شرایط مالی فولادخوزستان كمی به هم ریخته است و اگر شرایط به صورتی باشد كه تیم را برای قهرمانی و رده​های بالای جدول ببندند و شرایط خوب شود، فولاد هم جزو گزینه‌‌های انتخابی من است ولی هنوز گزینه اصلی من نیست كه بخواهم درباره آن تصمیم بگیرم.

وی درباره زمان مشخص شدن تیم آینده‌اش برای لیگ پانزدهم، عنوان‌كرد: به هر حال من چند پیشنهاد دیگر هم دارم و طی هفته آینده وضعیتم مشخص خواهد شد.

مومنی در پاسخ به این سوال كه چقدر احتمال دارد در فوتبال خوزستان بمانید؟ گفت: ماندن من در این‌جا 50 – 50 است.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار