تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۴۷
کد خبر: ۹۲۲۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
پس از سالها آرزوی مردم کرمانشاه محقق می‌شود
با اعلام پیامی مشترک از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه، پس از سال‌ها آرزوی مردم کرمانشاه با ورود رهبر معظم انقلاب اسلامی به این استان محقق می‌شود.

به گزارش خوزنیوز به نقل از مهر، آیت الله مصطفی علما، امام جمعه و سید دادوش هاشمی استاندار کرمانشاه در آستانه سفر رهبر فرزانه انقلاب به استان در پیامی خطاب به مردم شهیدپرور کرمانشاه اعلام کردند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشاء نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس‌نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

این پیام می افزاید: خداوند منان را شاکریم که در سرزمینی زندگی می‌کنیم که بهره‌مند از نعمت ارزنده ولایت و متنعم از نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

آیت الله علما و استاندار کرمانشاه در این پیام تاکید کرده اند: هم‌اکنون که همزمان با دهه کرامت و میلاد با سعادت حضرت ثامن الحجج (ع) شاهد حضور امتداد سالاری آل یاسین‌، ولی امر مسلمین، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای مدظله العالی در دیار حماسه و ایثار کرمانشاه همیشه سرافرازهستیم.

در ادامه پیام آمده است: بی‌تردید مردم ولایتمدار و پرشوراستان کرمانشاه که سال‌هاست منتظرند تا غبار قدوم پیشوای عارفان را توتیای چشم‌های به راه دوخته خود کنند، با حضوری حماسی و سراسر شکوه تجدید بیعتی شگفت‌انگیز با آرمان‌های معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه خواهند کرد.

امام جمعه و استاندار کرمانشاه در انتهای پیام خود به مردم استان، آورده اند: بی‌گمان این سفر پرنور و لبریز از خیر و برکت منشا نزول انوار قدسیه و رحمت الهی بر دیار زاگرس نشینان غیور و غیرتمند خواهد بود.

رواق منظر چشم من آشیانه توست/ کرم نما و فرودآ که خانه خانه توست
:
:
:
آخرین اخبار