تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۰۱:۴۰
کد خبر: ۹۲۳۸
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
استاندار خوزستان دستور واگذاري يك قطعه زمين به عبدولي را صادر كرد

استاندارخوزستان ازسعید عبدولی قهرمان کشتی جهان تجلیل کرد.

به گزارش خوزنیوز به نقل از ورزش خوزستان، مراسم تقدیر از سعید عبدولی قهرمان خوزستانی کشتی فرنگی جهان،با حضورسید جعفر حجازی استاندار خوزستان،حمید رضا گرشاسبی مدیرکل ورزش وجوانان استان ودیگرمسئولین ورزش استان امروز در اتاق استاندارخوزستان برگزارشد.

سید جعفر حجازی با اهداء یک قطعه زمین در اهواز و سهمیه سفرحج عمره به عبدولی و خانواده ایشان  تقدیربه عمل آمد.

سید جعفر حجازی  دراین مراسم با تجمید ازقهرمان کشتی جهان گفت:عبدولی با تقدیم مدال طلای جهانی خود به خانواده شهید بابایی زاده به یک پهلوان ملی تبدیل شده است.

وی با اشاره به منش پهلوانی سعید عبدولی وی را قهرمان قهرمانان نامید و تاکید کرد مشکلات مالی و معیشتی تمامی قهرمانان داخلی و ملی با اجرایی شدن طرح حمایت از آنان تا پایان امسال حل خواهد شد.

استاندارخوزستان افزود:با تصویب و اجرای طرح جامع ورزش استان خوزستان در بسیاری از رشته های ورزشی پیشرفت های چشم گیری خواهیم داشت.

حجازی افزود:عبدولی مقتدرانه قهرمان جهان شد و امیدواریم که وی در المپیک هم خوش بدرخشد.

وی تصریح کرد:حرکت معنوی و پهلوانانه وی که مدال طلایش را به خانواده شهید تقدیم کرد با عنایت پروردگار بوده است و با لطف خدای متعال موفقیت های دیگر وی نیز رقم خواهد خورد.

عبدولی گفت:حمایت های استاندار خوزستان و برنامه هایی که برای تشویق و حمایت از قهرمانان دارند بسیار امیدوار کننده و قابل تقدیر است.

وی ابراز امیدواری کرد که در رقابت های المپیک افتخار دیگری برای استان و کشور کسب نماید و به مدال طلا برسد.

همچنین در ادامه این دیدارمراسم رییس هیات کشتی استان خوزستان گفت:پشت سر سعیدعبدولی در استان ورزشکاران زیاددیگرهستند که میتوانند در این عرصه افتخارآفرینی کنند.

ممتازان بیان کرد: امسال13مدال آسیایی وجهانی کسب کرده ایم که این برای کشتی یک پشتوانه  می باشد .  وی در خصوص اسپانسر تصریح کرد: اگر شما مقررسازید تا یک دستگاه به عنوان اسپانسرگشتی گیران را حمایت کند می توان در این عرصه قهرمانی زیادی پرورش داد.

برچسب ها: سعید عبدولی
:
:
:
آخرین اخبار