تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
کد خبر: ۹۲۴۴۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان:
در صورت انحلال استقلال خوزستان، اجازه خروج امتیاز از استان را نمی‌دهیم
معاون اداره کل ورزش و جوانان خوزستان گفت: در صورت انحلال استقلال خوزستان اجازه خروج امتیاز این باشگاه را از استان نمی‌دهیم و از آبی‌پوشان خوزستانی حمایت می‌کنیم.

مظفر علیشایی درباره شایعه انحلال تیم استقلال خوزستان اظهار داشت: این موضوع بی اساس است و آن را تکذیب می‌کنم.

وی افزود: استقلال خوزستام امسال با قدرت بیشتر نسبت به دو سال گذشته در لیگ برتر شرکت می‌کند و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان و شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران از این تیم حمایت می‌کنند.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خوزستان تصریح کرد: این اداره کل در صورت انحلال این تیم اجازه خروج امتیاز این باشگاه را از استان نمی‌دهد و از آبی پوشان خوزستانی حمایت می‌کند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اداره کل ورزش و جوانان خوزستان می‌تواند مانع از خروج امتیاز تیم‌های خوزستانی از استان شود، گفت: اجازه خروج امتیاز تیم‌ها از استان بستگی به نظر کمیسیون ماده 5 که رئیس آن مدیرکل ورزش و جوانان است، دارد و این اداره کل اجازه انجام این کار را نمی‌دهد.

علیشایی در پاسخ به این پرسش که شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران به صورت خصوصی اداره می‌شود و آیا اداره کل ورزش می‌تواند مانع از تصمیم گیری‌های این مجموعه شود، عنوان کرد: در موضوع ورزش سود دهی مطرح نیست و نگاه ادارات و صنایع استان باید اجتماعی باشد. شرکت‌ها و صنایعی که محل سوددهی آنها از خوزستان باشد باید برای موضوعاتی اجتماعی این استان هزینه کنند.

وی تأکید کرد: نباید شرکت‌های صنعتی فعال در خوزستان به دلیل منافع شخصی به ورزش استان ضربه بزنند و باید برای یشرفت خوزستان در زمینه‌های مختلف هزینه کنند چرا که مردم این استان آلودگی‌های این صنایع را تحمل کرده‌اند.
مرجع / تسنیم
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۱
0
1
درود به شرف آقای علیشایی انچه که مسلمه وجود صنایعی مانند نفت وگاز وپتروشیمی وفولاد وحتی حفاری در استان خوزستان از علل اصلی الودگی زیست محیطی هستن واین شرکتها بایست در مقابل صدماتی که به محیط زیست استان وارد میکنن منشا خدماتی همچون درختکاری و ایجاد فضای سبز وتفریحگاه عمومی در استان باشن (نه مثل صنایع فولاد که فضای سبزاختصاصی درست کرده) واز جمله خدمات دیگر میتوان به ایجاد فضاهای اموزشی و ورزشی وهمچنین تیم داری اشاره کرد . این شرکتها اغلب به فکر بالا بردن هرچه بیشترمیزان رقم تولیدات خود بدون توجه به صدمات محیطی هستند مانند ریزگردهای ناشی از خشکاندن هورالعظیم برای استخراج نفت وبارانهای اسیدی ناشی از دودهای مشعلهای شرکت نفت ویا غبار قرمز رنگ سرطان زا در بسیاری از مناطق اهواز ناشی از عملکرد غیر اصولی در تولیدات صنایع فولاد و....لذا مدیریت قوی استان دربخشهای مختلف مانند استانداری وشهرداریها واموزش وپرورش وسازمان محیط زیست وسازمان ورزش وجوانان بایستی با تکیه برقانون این شرکتها را مجبور به هزینه کردن در بخشهای عام المنفعه وهمچنین جبران خسارات وارده کنن که این مهم از را از جناب اقای مقتدایی ودلسوزانی همچون اقای علیشایی ودیگر مسئولین انتظار داریم
:
:
:
آخرین اخبار