تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۹
کد خبر: ۹۲۴۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
اختصاص 4 میلیارد تومان برای نوسازی آب شرب رامهرمز
نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 4 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی آب شرب شهر رامهرمز خبر داد.

شمس‌الله بهمئی ظهر امروز در جلسه شورای اداری اظهار کرد: با توجه به فرسوده بودن خطوط اصلی لوله آب شرب شهر رامهرمز و قدمت بالای 50 سال و با نظر مساعد وزیر نیرو، مبلغ 4 میلیارد تومان اعتبار برای نوسازی این خطوط برای اجرا در سال جاری در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به ماده 180 و تخصیص اعتبار در مجلس شورای اسلامی گفت: سهم رامهرمز از این ماده، قریب به 10 میلیارد تومان بوده که تاکنون 60 درصد آن تحقق پیدا کرده است.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر 34 روستای رامهرمز و رامشیر فاقد گازرسانی هستند که با اخذ مجوز، در سال جاری به این روستاها نیز گازرسانی خواهد شد.

بهمئی با توجه به مشکل عرصه زمین‌های منطقه یک رامهرمز و زمین‌های اوقافی اشاره کرد: در این موارد پیگیری‌های زیادی شده و تا حصول نتیجه نهایی، فرماندار و مسولان شهرستان باید از اجرای حکم علیه مردم جلوگیری کنند.

وی در پایان گفت: از ماده 180 نیز توانستیم کمک‌هایی برای شهرداری رامهرمز اخذ کنیم و از اداره کل امور مالیاتی استان نیز مبلغ 6 میلیارد تومان برای کمک به شهرداری رامهرمز دریافت کرده‌ایم.

در این جلسه مصطفی سمالی فرماندار رامهرمز و برخی از مسولان شهرستان مشکلات حوزه کاری و ادارات خود را تشریح کرده به ارائه راهکار پرداختند.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار