تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳
کد خبر: ۹۲۴۷۴
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مالکی:
من هدیه مدیر برنامه اسكوچیچ به فولاد نیستم
حسین مالکی می‌گوید این موضوع که گفته می‌شود من هدیه مدیر برنامه​ اسكوچیچ به فولادخوزستان هستم را کاملا رد می‌کنم.

اولین خرید تیم فوتبال فولادخوزستان اظهار كرد: روز گذشته برای یك فصل با فولاد خوزستان قرارداد امضا كردم. این باشگاه به من پیشنهاد داد و من هم مدیر برنامه​هایم را در جریان گذاشتم و با صحبتی كه او با باشگاه فولاد داشت، در حالی كه من دو سه پیشنهاد خیلی خوب دیگر هم داشتم، در نهایت فولادی شدم.

وی بیان كرد: من دوست داشتم در خوزستان بمانم و با توجه به این‌كه در گذشته نیز در پایه​های فولاد بودم، علاقه‌مند بودم دوباره به این تیم برگردم.

مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: فولاد تیم با ریشه و با شخصیتی است و از مدیریت بسیار خوبی هم بهره​ می​برد. اسكوچیچ هم یكی از بهترین مربیان ایران است و ان​شاءالله امسال بتوانم سال موفقی در این تیم داشته باشم.

وی خاطرنشان‌كرد: من چند سال در فوتبال مسجدسلیمان بودم و علی‌رغم این كه بازی​های خوبی انجام می‌دادم ولی خیلی در چشم نبودم اما اكنون برای این‌كه به اروپا بروم، می​خواهم در فولاد بازی كنم و امیدوارم سال خوبی داشته باشم و به تیم‌ملی برسم و كی​روش من را ببیند.

وی با بیان این‌که در یکی از سایت‌های ورزشی استان آمده بود که من "هدیه مدیر برنامه​ اسكوچیچ به فولادخوزستان هستم"، گفت: این موضوع درست نیست؛ من با نظر باشگاه به این تیم آمدم. جوی درست شده است كه این گونه گفته می​شود ولی در زمین مشخص می​شود كه چه بازیكنی خوب و چه بازیكنی بد است.
 
این بازیكن تیم فوتبال فولادخوزستان افزود: من فكر می​كنم آنهایی كه این‌گونه می​گویند، بازی​های را ندیده بودند. بازیكنی هست كه هشت سال در لیگ برتر بازی می​كند و فصل گذشته دو گل هم نزد ولی من در نفت مسجدسلیمان و در اولین حضورم در لیگ برتر، در 26 مسابقه حضور داشتم و دو پاس گل دادم و سه گل هم زدم و با توجه به این‌كه در این تیم كمبود بازیكن داشتیم، در پست​های هافبك و دفاع هم بازی كردم.

وی بیان كرد: من برای فصل پیش رو از تیم​های نفت تهران، گسترش فولاد و سیاه​جامگان هم پیشنهاد داشتم و اگر كسی می​خواهد مطمئن شود می​تواند با مدیران این باشگاه‌ها تماس بگیرد كه آیا من از این تیم‌ها پیشنهاد داشته​ام یا خیر.

مالكی خاطرنشان‌كرد: به هر حال این كه گفته می​شود من هدیه مدیر برنامه اسكوچیچ به فولاد هستم را صد درصد تكذیب می​كنم و باید بگویم مطمئن باشید اسكوچیچ مربی​ای نیست كه بازیكن تحمیلی بگیرد.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار