تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۵
کد خبر: ۹۲۵۵۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
فرماندار مسجد سلیمان:
سند چشم انداز ورزش مسجد سلیمان تدوین شد
فرماندار مسجد سلیمان گفت: سند چشم انداز ورزش مسجد سلیمان در بخش قهرمانی و همگانی برای نخستین بار در استان به منظور استفاده هرچه بهتر از ظرفیت های موجود ورزشی تدوین شد.

سند چشم انداز ورزش مسجد سلیمان تدوین شدعلیرضاگورویی با اشاره به تدوین سند چشم انداز ورزش مسجد سلیمان در سال 94 اظهار کرد: بر اساس مصوبات شورای ورزش تصمیمات خوبی برای ورزش این شهرستان گرفته شد که از این طریق بتوانیم رشته های مختلف ورزشی را ساماندهی کنیم.

وی درخصوص مصوبات سند چشم انداز ورزش مسجد سلیمان افزود: در این مصوبات آورده شده است که تمامی فعالیت های ورزشی که در سطح شهر انجام می شود با هماهنگی اداره ورزش و جوانان صورت گیرد تا از این طریق فعالیت های ورزش مازاد و دوباره کاری صورت نگیرید.

فرماندار مسجد سلیمان بیان کرد:تاکنون شرکت نفت، آموزش و پرورش و ادارات به صورت جداگانه در رشته های مختلف فعالیت های ورزش داشتند ولی از این به بعد رشته ها و فعالیت های ورزشی در سطح شهر از نظر زمانی و مکانی ساماندهی شده و با هماهنگی اداره ورزش و جوانان شهرستان انجام می شود.

وی اظهارکرد: اکنون باتوجه به این سند چشم انداز تمامی فعالیت ها در رشته های قهرمانی، همگانی ، روستایی و عشایری و ورزش ادارات از نظر برنامه ریزی و هزینه ای ساماندهی می شوند.

گوروریی تصریح کرد: پیش از این شرکت نفت یک فعالیت ورزشی را ارایه می داد که همان رشته را اداره ورزش و جوانان نیز ارایه می کرد ولی از این به بعد شاهد تعامل و هماهنگی بیشتری میان دستگاه ها و اداره ورزش و جوانان مسجد سلیمان شاهد خواهیم بود.

وی به استفاده مردم از ظرفیت های موجود ورزشی ادارات و شرکت ها اشاره کرد و گفت: با سند چشم اندازی که برای سال 94 تدوین شده است آقایان و بانوان ورزشکار می توانند در طول هفته ازسالن های ورزشی و امکانات مختلف شرکت ها، ادارات و به خصوص آموزش و پرورش استفاده کنند.

فرماندار مسجد سلیمان به استفاده ورزشکاران جانباز و معلول از امکانات ورزشی شرکت ها اشاره کرد و گفت: با توجه به رایزنی هایی که انجام شد قرار است سالن های ورزشی شرکت نفت روزهای خاصی در اختیار معلولان و جانبازان قرار گیرد و همچنین برای ورزش بانوان نیز با آموزش و پرورش در حال رایزنتی هستیم تا از فضای مدارس برای فعالیت های ورزش بانوان استفاده شود.

وی همچنین به احداث دو ایستگاه ورزش شبانگاهی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: اکنون علاوه بر ساماندهی رشته های قهرمانی در سطح شهرستان در این مصوبات احداث دو ایستگاه ورزش شبانگاهی نیز مطرح شد که این اقدام برای اولین بار است که در سطح استان انجام می شود.

گورویی با بیان این که ارایه چنین برنامه ای از دوباره کاری پیشگیری می کند تصریح کرد: ارایه این سند چشم انداز تحول عظیمی در ورزش مسجد سلیمان ایجاد خواهد کرد و این الگویی است که ما برای اولین بار در سطح استان آن را ارایه داده و پیشنهاد آن را نیز به استاندار خوزستان داده ایم.

وی با اشاره به بخش زیرساخت های ورزشی و مشکلاتی که در این خصوص در این شهرستان وجود دارد گفت: نه این که در بخش زیرساخت ها کمبود نداریم بلکه باید بشتر به مدیریت امکانات توجه کنیم چرا که گره اصلی ما بحث مدیرت امکانات در شهرستان است.

فرماندار مسجد سلیمان افزود: اگر بتوانیم اقدامات مدیریتی و بهره وری را افزایش دهیم می توانیم شرایط خوبی را در شهرستان به خصوص در ورزش رقم بزنیم.

وی درخصوص آخرین اقدامات برای کسب سهمیه لیگ برتر برای تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: تیم نفت مسجد سلیمان در حال حاضر در لیگ یک است و ما همچنان به دنبال کسب سهمیه لیگ برتر هستیم ولی هیچ اتفاق تازه ای در این خصوص رخ نداده است که بخواهیم وعده ای به مردم بدهیم.
مرجع / ایرنا
برچسب ها: مسجدسلیمان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
0
0
آقای فرماندار
یه تیم را نتوانستید نگهداری کنید
سند چشم انداز درحد یک رویاست
مسئولین شرکت نفت باید شرم کنند
:
:
:
آخرین اخبار