تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر: ۹۲۵۷۱
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مدیر جهادکشاورزی ایذه خبر داد:
آغاز به‌کار طرح زیربنایی شهرک گلخانه‌ای نوترگی ایذه
مدیر جهادکشاورزی ایذه از آغاز به‌کار ساخت طرح گلخانه‌ای در منطقه نوترگی این شهرستان خبر داد.

ایرج الماسی امروز با اشاره به ساخت شهرک گلخانه‌ای در این شهرستان اظهار کرد: شهرک گلخانه‌ای در منطقه نوترگی در زمینی به‌ مساحت 20 هکتار و شامل 17 واحد گلخانه‌ای است که عملیات زیربنایی آن شامل آب، برق و جاده دسترسی، آماده شد.

وی افزود: مشکل حقوقی با پیمانکار پروژه که ادعای مطالبات غیرقانونی داشته، راه‌اندازی این پروژه را با تاخیر 6 ساله مواجه کرده بود.

مدیر جهادکشاورزی ایذه خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته مشکل حقوقی طرح مذکور مرتفع شد و تنها مشکل در حال حاضر، آب چاه این مجتمع است که به‌دلیل عدم استفاده طی چند سال کم شده است.

الماسی اضافه کرد: اخیرا مجوز کف‌شکنی چاه نیز گرفته شده و با هماهنگی سازمان جهادکشاورزی استان، اعتبار لازم جهت کف‌شکنی این چاه، تامین و با انجام این‌کار، طرح آماده واگذاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برای واگذاری پروژه نیز فراخوانی از سوی سازمان نظام مهندسی کشاورزی، منابع طبیعی استان و مدیریت جهادکشاورزی شهرستان اعلام شده است، گفت: تاکنون بیش از 100 متقاضی، درخواست خود را به این مدیریت تحویل داده‌اند که درخواست‌ها در کمیته واگذاری استان اولویت‌ها بررسی و طرح به افراد واجد شرایط واگذار خواهد شد.

مدیر جهادکشاورزی ایذه در پایان یادآور شد: طی هفته جاری قرارداد کف‌شکنی چاه بسته خواهد شد و در صورت تامین آب مطمئنه، هفته آینده تصمیمات لازم اخذ و اجرایی می‌شود.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار