تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر: ۹۲۵۸۵
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
مبادلات مرزي خوزستان ساماندهي می‌شود
معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: ​مبادلات مرزي استان جهت رونق صادرات و بهبود وضعيت ميعشت مرزنشينان، ساماندهي مي‌شود.

يونس حسين ن‍ژاديان اظهار كرد:​ در اولين جلسه شوراي ساماندهي مبالادت مرزي استان مقرر شد تا دستگاه‌هاي اجرايي مربوطه پيشنهادات خود را طي يك هفته در رابطه با بهبود معيشت مرزنشينان ارایه دهند تا بر اساس اين پيشنهادات تصميمات نهايي گرفته شود.

وي افزود: با اجراي قانون ساماندهي مبادلات مرزي استان مي‌توان خدمات خوبي را به مرزنشينان ارائه داد و به ويژه با فعال كردن كارت‌هاي هوشمند مبادلات مرزي و اجازه تجارت به مرزنشينان با اين كارت‌ها، شاهد رونق تجارت در مرزهاي استان و بهبود معيشت مرزنشينان باشیم.

حسين ن‍ژاديان تصریح كرد: ​از مسئولين استاني و كشوري انتظار داريم تزریق سهميه ارزي در كارت​هاي هوشمند را بيشتر کنند تا مرزنشينان بتوانند با اين كارت‌ها به كار صادرات و واردات مشغول شوند.

معاون توسعه تجارت خارجي سازمان صنعت معدن و تجارت خوزستان با اشاره به كاهش صادرات در روزهاي اخير اظهار كرد: ​كاهش صادرات در ماه مبارك رمضان امری طبيعي است كه هر سال اتفاق مي‌افتد و پس از پايان این ماه، دوباره شاهد رشد تجارت در مرزهاي استان به سمت عراق خواهیم بود.
مرجع / ایسنا
:
:
:
آخرین اخبار