تاریخ انتشار: ۱۱ مهر ۱۳۹۰ - ۱۸:۰۷
کد خبر: ۹۲۵۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
امروز طی مراسمی؛
رئیس جدید مرکز بهداشت خوزستان معرفی شد
امروز طی مراسمی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز و مدیران شبکه‌های بهداشت استان، شهرام رفیع به عنوان رئیس جدید مرکز بهداشت خوزستان منصوب شد.

به گزارش فارس، محمدحسین سرمست، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز، ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت خوزستان اظهار داشت: در یک‌سال گذشته با بررسی‌های کارشناسانه‌ای که در این مجموعه انجام شد، نه تنها شبکه‌های بهداشت شهرهای استان به‌خوبی مدیریت شدند، بلکه با بررسی ضعف‌ها، تغییرات مثبتی هم در مجموعه اعمال شده است.
وی افزود: در حال حاضر پیکره بهداشتی استان خوزستان بسیار مناسب است و فعالیت‌های قابل‌قبولی در مراکز بهداشتی استان انجام می‌شود. آغاز اجرای طرح کشوری پزشک خانواده در استان خوزستان از مهم‌ترین فعالیت‌های یک‌سال اخیر مرکز بهداشت استان است. ‌
سرمست ادامه داد: با وجود مشکلات بسیاری که در مسیر اجرایی کردن این طرح وجود داشت، طرح پزشک خانواده با موفقیت در برخی شهرهای خوزستان اجرایی شد، با اجرای این طرح، بسیاری از مشکلات بهداشتی استان در سطح ملی مطرح شد؛ به عنوان مثال شهر اندیکا با تعداد اندکی پزشک اداره می‌شد، این در حالی است که اکنون تعداد پزشکان فعال در این شهرستان افزایش یافته است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز خاطرنشان کرد: برگزاری و مدیریت فعال جلسات شورای سلامت از دیگر فعالیت‌های مثبت یک‌سال گذشته در مرکز بهداشت بوده است.
همچنین سیدسعید سیدیان با اشاره به اهمیت تعامل با وزارت بهداشت، گفت: در حوزه بهداشت، انسجام و هماهنگی با وزارتخانه بسیار اهمیت دارد و شبکه‌های بهداشتی در سراسر استان هم باید با مرکز بهداشت هماهنگ باشند، در غیر این صورت پیشرفتی در حوزه بهداشتی حاصل نمی‌شود.
در ادامه شهرام رفیع، رئیس جدید مرکز بهداشت خوزستان گفت: داشتن هماهنگی و همکاری در اجرای مسئولیت‌ها نقش مهمی در پیشرفت بهداشتی استان دارد. مدیران شبکه‌های بهداشتی شهرستان‌ها سربازان گمنام حوزه بهداشت هستند و همکاری‌های گسترده آن‌ها در این مجموعه موجب پیشرفت می‌شود.
در این مراسم شهرام رفیع، معاون سابق اجرایی مرکز بهداشت خوزستان به عنوان رئیس جدید این مرکز معرفی و از زحمات سیدسعید سیدیان قدردانی شد.
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۸ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
0
0
باسلام نظر به بالا بودن tds , و هدایت الکتریکی آب رودخانه که بالاتر از 790 میلی گرم در لیتر در فوصول پر ابی است ودر تابستان بیشر می شود اب روخانه بوسیله کارخانجات کاغذ سازی پارس و زهکش های کشاورزی به شدت دارای آلودگی شیمیایی وحتی فلزات سنگین نظیر ارسینک و سرب وجیوه و... می باشد وکاری تصفیه میکانیکی اب شهری در کاهش آلودگی هیچ نوع تاثیری ندارد لذا استدعا دارد دستور فرمایند بموجب قوانین مرکز بهداشت کلیه نانواییها و رستورانها ومراکز تولید مواد غذایی اب شهری را بوسبیله ممبران وبروش اسمز معکوس تصفیه نمایند
:
:
:
آخرین اخبار