تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
کد خبر: ۹۲۶۱۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس خبر داد:
اعتبار 13 میلیارد تومانی برای راه‌های روستایی رامهرمز
نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در مجلس از جذب 13 میلیارد تومان اعتبار در بخش راه‌های روستایی شهرستان خبر داد.

شمس‌الله بهمئی امروز اظهار کرد: از کارهایی که پیگیر آن هستیم تبدیل بخش‌های رودزرد، ابوالفارس، سلطان‌آباد و دهستان‌های مربچه و رستم‌آباد به شهر است تا قسمتی از بار اعتبار این بخش‌ها با تبدیل شدن به شهر از شهرستان برداشته شود.

وی ادامه داد: با تبدیل شدن این بخش‌ها به شهر اعتبارات مستقل دریافت خواهند کرد و بقیه منابع مالی را می‌توانیم در سطح شهر هزینه کنیم.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در رابطه با تسطیح‌سازی زمین‌های کشاورزی رامهرمز تصریح کرد: در ناحیه یک و 2 مشکل مردمی داریم لذا با توجیه درست مردم و ارائه راهکار به مردم به تسطیح زمین‌هایشان راضی شوند و بتوانیم اعتبارات مربوطه را سریعتر جذب کنیم.

وی افزود: در حوزه راه‌های روستایی 13 میلیارد تومان اعتبار گرفتیم که امیدواریم بتوانیم بخشی از راه‌های روستایی رامهرمز و رامشیر را بازسازی کنیم.

بهمئی همچنین گفت: در حوزه محور رامهرمز به بهبهان سه پیمانکار در قالب سه پروژه در حال انجام کار است و بزودی پل دوم رامهرمز افتتاح خواهد شد.

نماینده مردم رامهرمز و رامشیر در پایان گفت: جاده رامهرمز به رامشیر را اعتبار سنجی کرده‌ایم که بزودی عملیات چهار بانده شدن آن از شهرک سلمان فارسی تا سه راهی رامشیر ادامه خواهد یافت.
مرجع / فـارس
:
:
:
آخرین اخبار