تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۵
کد خبر: ۹۲۶۳۰
نسخه چاپی ارسال به دوستان ذخیره
شهردار اهواز: از کاندیداتوری در انتخابات انصراف دادم
شهردار اهواز گفت: هجمه‌ها و حاشیه‌سازی‌ها علیه شهرداری اهواز ناشی از بریدن رانت‌خواری در مدیریت شهری و همدلی خوب شورا و شهرداری است.

سید خلف موسوی در گفت و گو با فارس اظهار کرد: عملکرد شهرداری اهواز شفاف است و هیچ ابهام و پشت پرده‌ای ندارد و در این خصوص واهمه‌ای از حاشیه‌سازی‌ها و تخریب‌ها نداریم چرا که به عملکرد خود ایمان داریم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: یکی دیگر از دلایل تخریب‌ها و حاشیه‌سازی‌ها همدلی و روابط خوب شورا و شهرداری است و برخی متاسفانه برای منفعت‌طلبی خود علاقه‌ای به این موضوع ندارند.

شهردار اهواز تصریح کرد: ما با قدرت و به پشتوانه دلسوزان استان و کلان‌شهر اهواز به کار خود ادامه می‌دهیم و هیچ چیزی جز تامین نیازهای مردم را دنبال نمی‌کنیم.

موسوی افزود: کلانشهر اهواز در سال‌های اخیر کمبودهای جدی داشته که متاسفانه به دلیل گستردگی این مشکلات امکان رفع آن وجود نداشته اما از شروع فعالیت شورای شهر چهارم و با همدلی و همراهی موجود بین شهرداری و شورا شاهد تلاش جدی برای رفع این کمبودها هستیم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: به دلیل تعدد پروژه‌ها و برنامه‌های شهرداری هیچ توجهی به حاشیه‌سازی‌ها و تخریب‌ها و موانع نداریم و با قدرت خدمت به مردم را در پیش گرفته‌ایم.

شهردار اهواز در خصوص بحث استعفا برای کاندیداتوری در انتخابات مجلس گفت: با توجه به برنامه‌ها و اقدامات خوب و تاثیرگذاری که در شهرداری اهواز پایه‌ریزی شده و برای نیل به حاشیه کشیده نشدن خدمات رسانی به مردم شریف اهواز از بحث کاندیداتوری در انتخابات انصراف دادم و امیدواریم با همراهی و حمایت دلسوزان استان بتوانیم تمام برنامه‌های خود را برای تغییر چهره کلانشهر اهواز در کوتاه‌ترین زمان ممکن اجرایی کنیم.
:
:
:
آخرین اخبار